برگزاری «رزمایش فاطمی۲» با حضور ۵۰۰ گروه جهادی در استان کرمان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری رزمایش فاطمی ۲ با حضور ۵۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان تا ۷ آذرماه فعالیت جهادی را به مردم ارائه می‌کنند. به گزارش فت فتو از کرمان، جلالی مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: طرح بسیج سازندگی حاصل […]


مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری رزمایش فاطمی ۲ با حضور ۵۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان تا ۷ آذرماه فعالیت جهادی را به مردم ارائه می‌کنند.

به گزارش فت فتو از کرمان، جلالی مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: طرح بسیج سازندگی حاصل اندیشه والای امام خامنه‌ای عزیز است که در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به‌منظور محرومیت‌زدایی شکل گرفت و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌ها اقدامات گسترده‌ای در سطح کشور انجام شد.

جلالی با بیان اولویت‌های بسیج سازندگی تصریح کرد:  استان کرمان ۷ اولویت با ابلاغ فرمانده سپاه ثارالله در دستور کار دارد که با توجه به شرایط استان کرمان نخستین اولویت آب شرب است که در حال حاضر ۶۵۰ روستا با تنش آبی روبه‌رو هستند که ۴۵۰ روستا به مرکز استان کرمان و ۲۰۰ روستا در اختیار قرارگاه خاتم قرار گرفته است.

وی افزود:  از سال گذشته تا امروز با مشارکت شرکت آبفا و ظرفیت گروه‌های جهادی و همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی ظرف مدت یکسال ۴۰۹ روستا آبرسانی و مابقی روستاها در دستور کار قرار دارند که تا پایان سال خبرهای خوبی در این حوزه خواهیم داشت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله با اشاره به اولویت دوم تصریح کرد:  آب کشاورزی اولویت دوم ماست که با احیا و لایروبی قنوات سیستم‌های ذخیره آب و حوزه طرح آبخیز تا جالیز که به استان‌ها ابلاغ شده در حال فعالیت هستیم و بسیج سازندگی با همکاری خیران و ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی این روند را ادامه خواهد داد.

وی عنوان کرد:  در خصوص اشتغال و کارآفرینی، سال گذشته ۱۳۴۲ مورد اشتغال ایجاد کردیم و سال جاری هم به تعهدات اشتغال ۱۰۰ درصد سازمان با استفاده از ظرفیت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار و تعاونی‌ها انجام شده و تا پایان سال جاری در حوزه اشتغالزایی چند برابر افزایش خواهیم داشت.

جلالی اظهار کرد: حاشیه شهر از دیگر اولویت‌های ماست و به جهت بالا بردن رفاه در مناطق حاشیه‌ی شهر خدمت‌رسانی می‌کنیم.

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: شاخص‌ترین پروژه‌های بسیج سازندگی احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان بود که اواخر سال گذشته در شهرستان بردسیر به بهره‌برداری رسید

جلالی افزود: امسال در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین کمیته امداد حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی پروژه ۸۰۰ واحدی جدید در دستور کار است. ما هم به‌عنوان یکی از این سه مجموعه در حال کمک‌رسانی هستیم.

وی تصریح کرد: پروژه آب شرب را از سال گذشته شروع کردیم که بخش عمده  آن ۴۰۹ روستا تا امروز آبرسانی شده است و این پروژه زودتر از استان‌های دیگر  شروع به کار کرد.

جلالی در ادامه گفت: برگزاری رزمایش فاطمی ۲ با حضور ۵۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان تا ۷ آذرماه فعالیت جهادی را به مردم ارائه می‌کنند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله گفت: ۱۰ هزار نیروگاه برق خورشیدی ۵ کیلو واتی را برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی با همکاری استانداری و بسیج سازندگی و مشارکت توزیع برق شمال و جنوب و بانک‌های عامل با انعقاد تفاهم نامه ۶ جانبه در هفته بسیج راه‌اندازی خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری «رزمایش فاطمی۲» با حضور ۵۰۰ گروه جهادی در استان کرمان

منبع: فــارس
? برگزاری «رزمایش فاطمی۲» با حضور ۵۰۰ گروه جهادی در استان کرمان