برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» در هفته مقاومت/ توزیع پنجاه هزار بسته معیشتی

سید روح الله نیکخواه گفت: بهترین و برجسته ترین برنامه ما رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» است که در ۱۴ دی ماه به صورت ارتباط تصویری با ۳۱ استان با حضور هزار نفر از گروه های جهادی استان کرمان درجوار مرقد مطهر سردار دل ها برگزار می شود. روح الله نیکخواه، مسئول بسیج کارگران و […]

سید روح الله نیکخواه گفت: بهترین و برجسته ترین برنامه ما رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» است که در ۱۴ دی ماه به صورت ارتباط تصویری با ۳۱ استان با حضور هزار نفر از گروه های جهادی استان کرمان درجوار مرقد مطهر سردار دل ها برگزار می شود.

روح الله نیکخواه، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان، درگفتگو با فت فتو در خصوص برنامه های این سازمان در هفته مقاومت گفت: بهترین و برجسته ترین برنامه ما رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» است که در ۱۴ دی ماه به صورت ارتباط تصویری با ۳۱ استان با حضور هزار نفر از گروه های جهادی استان کرمان درجوار مرقد مطهر سردار دل ها برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه با جمع آوری بالغ بر پنجاه هزار کمک های مؤمنانه بسیج کارگری سراسر کشور در استان کرمان در کنار مرقد منور شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود؛ تدبیر سازمان بسیج کارگری کل کشور این بوده که این برنامه به مرکزیت استان کرمان در کنار مرقد این شهید بزرگوار برگزار شود تا بار دیگر با شهدای مدافع حرم میثاق ببندیم.

نیکخواه با بیان اینکه این کمک های مؤمنانه به کارگران کم برخوردار اعطا خواهد شد، ابراز کرد: در سطح استان کرمان ۴۸ گروه جهادی داریم که در سامانه اطلس جهادی ثبت هستند و رزمایش مذکور با حضور این گروه ها و گروه های جهادی سراسر کشور برگزار می شود.

 وی با تاکید بر اینکه برنامه های بسیج کارگری از دهم تا شانزدهم دی ماه برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی در جامعه کار و تولید، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات جامعه هدف، همچنین عطرافشانی وغبارروبی مقبره شهدا از دیگر برنامه های این سازمان در هفته مقاومت است.

مسئول بسیج کارگری استان کرمان اظهار داشت: ورود بانک رفاه کارگران در زمینه اعطای وام کارگری و همچنین ورود صندوق توسعه و تعاون در بحث صندوق کارآفرینی را دستور کار داریم که در جهت کمک به جامعه کارگری صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: در ادامه برنامه های این هفته، برگزاری میز خدمت در شهرک های صنعتی را با کمک بسیج کارمندان و بسیج حقوقدانان دنبال می کنیم؛ همچنین برنامه ای تحت عنوان راهیان پیشرفت در نمایش اقتدار و پیشرفت کشور و بحث شکوفایی ذهنی در آینده شغلی دانش آموزان را با بسیج دانش آموزی دنبال خواهیم کرد.

نیکخواه بیان کرد: با هماهنگی بسیج سازندگی، نمایشگاه عرضه محصولات تولید به مصرف با تحفیفات ویژه در شهرستان ها برگزار می شود؛ جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی نیز در ذیل رزمایش این هفته در دستور کار قرار دارد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان اذعان کرد: از دیگر برنامه های این هفته، تفاهم نامه هایی با واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای رفع مشکلات کارگر و رفع موانع تولید است که با حضور مسئولین و همکاری بسیج ادارات و حقوق دانان دنبال می کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری صبحگاه های مشترک گروه های جهادی ابراز کرد: برخی کارخانجات در سطح استان این صبحگاه را همراه با اعطای کمک های مومنانه به ولی نعمتانی که در جامعه کارگری هستند، برگزار می کنند.
نیکخواه تاکید کرد: تجلیل از خانواده های معزز شهدا و جانبازان و همچنین تجلیل از مدیران جهادی واحدهای تولیدی در جامعه کارگری در دستور کار برنامه های بسیج کارگری در هفته مقاومت قرار دارد.

مسئول بسیج گارگری کرمان با اشاره به برپایی موکب های گروه های جهادی عنوان کرد: سه پایگاه شهربابک، شهرداری جیرفت و گل گهر متولی برپایی موکب شده اند و همچنین موکب اداره کار و تعاون در جهت خدمت رسانی به زائران قبر مطهر شهدای مقاومت برپا شده است.

نیکخواه با اشاره به حجم برنامه های بسیج کارگری در هفته مقاومت خاطرنشان کرد: از جامعه کارگران و شورای هماهنگی جامعه کار و تولید سراسر استان انتظار داریم تا در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها با بسیج کارگری همکاری خوبی داشته باشند، چرا که این برنامه ها در جهت حفظ شأن ‌و منزلت پایتخت مقاومت کشور برگزار می شوند.

شایان ذکر است، ۵۰ هزار بسته معیشتی از سوی ستاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج کارگری و سازندگی تامین و توزیع می شوند.
 




برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» در هفته مقاومت/ توزیع پنجاه هزار بسته معیشتی

منبع:آرمـان
? برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی، حیدریون تولید» در هفته مقاومت/ توزیع پنجاه هزار بسته معیشتی