برگزاری دومین مرحله شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن در استان کرمان

مرحله دوم آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از اول تا سوم شهریور در استان کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کرمان بیان کرد: مرحله دوم آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به […]

مرحله دوم آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از اول تا سوم شهریور در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کرمان بیان کرد: مرحله دوم آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم ویژه قبول شدگان مرحله کتبی در تاریخ‌های اول تا سوم شهریور در اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کرمان افزود: در این مرحله تعداد ۷۷ نفر از بانوان و آقایان حافظ که امتیاز لازم برای شرکت در مرحله دوم را کسب کرده‌اند، حضور دارند.

انتهای پیام




برگزاری دومین مرحله شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن در استان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری دومین مرحله شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن در استان کرمان