برگزاری برنامه های ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا

به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان نشست برنامه های ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، در روز شنبه مورخه ۷ بهمن ماه جلسه ای با حضور سرهنگ غیاثوند جانشین مرکز آموزش شهید باهنر، سرهنگ حسینی رابط تربیت بدنی مرکز آموزش، سرهنگ حیدری مسئول تربیت […]

به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان نشست برنامه های ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، در روز شنبه مورخه ۷ بهمن ماه جلسه ای با حضور سرهنگ غیاثوند جانشین مرکز آموزش شهید باهنر، سرهنگ حسینی رابط تربیت بدنی مرکز آموزش، سرهنگ حیدری مسئول تربیت بدنی مرکز آموزش و آقای سعید اکبری نماینده ستاد امر به معروف استان و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار گردید.
سرهنگ غیاثوند عنوان داشتند برگزاری این برنامه ها موجب ایجاد شور و نشاط مضاعف و نیز موجب سلامت روحی و روانی سربازان می شود و مرکز آموزش استقبال و آمادگی همه جانبه از برگزاری این رویدادها را دارد.
سعید اکبری ضمن تشکر از استقبال جانشین محترم مرکز آموزش به امر و توسعه ورزش در بین سربازان و کارکنان مرکز، عنوان داشتند در بخش همگانی ورزش کار بسیار بزرگ و مفیدی را می توان با توجه به پتانسیل مرکز انجام داد و نیز در بعد قهرمانی می توان استعدادهای بسیار خوبی را کشف و پرورش داد.
در پایان این جلسه مقرر گردید به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه ها و مسابقات ورزشی برای سربازان وظیفه و کارکنان مرکز آموزش انجام پذیرد.




برگزاری برنامه های ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا

منبع:یـزدان کـرمان
? برگزاری برنامه های ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا