به زودی اولین پارک ورزش محور افتتاح می شود

به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به زودی اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح می‌گردد. به گزارش نذیر کرمان، این نشست با حضور کمساری نایب رئیس شورای […]


به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به زودی اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح می‌گردد.

به گزارش نذیر کرمان، این نشست با حضور کمساری نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، بابائی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان، مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، دکتر مطهری رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان، بهرامی شهردار منطقه ۴، خانم گرامی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان، خانم امجد نایب رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و جمعی از مسئولین و اعضای هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در دفتر هیات شهرستان کرمان برگزار گردید.

 

روح اللّٰه مطهری گفت: طی هماهنگی ها و اخذ مجوز های لازم از ارگان های ذیربط یکی از اهداف طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان های سطح شهر کرمان و اکنون در مرحله دوم ورزش محور شدن بوستان ها حمایت همه جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیات شهرستان کرمان در جهت توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی این هیات فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولین بتوانیم برنامه های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.
کمساری در ادامه گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی در شورای شهر متولی بحث ورزش هستند و با دیدگاه تأمل با شهرداری در جهت ایمن سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان ها و تامل با اداره ورزش و جوانان در جهت معرفی و الگو سازی قهرمانی و هویت بخشی بخصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.
وی افزود: به دلیل نیاز انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان هم متولی اجرای این طرح انتخاب گردد.


به زودی اولین پارک ورزش محور افتتاح می شود

منبع:یـزدان کـرمان
? به زودی اولین پارک ورزش محور افتتاح می شود