برگزاری اردوی مشترک کشتی فرنگی گل‌گهر و سیناصنعت ایذه

اردوی آمادگی تیم‌های کشتی فرنگی آکادمی گل‌گهر سیرجان و سینا صنعت ایذه خوزستان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر به‌مدت ۱۰ روز برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، محمد بویری سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان آکادمی گل‌گهر امروز اظهار کرد: ما یک اردوی مشترک با باشگاه سینا صنعت ایذه داشتیم. چون […]


اردوی آمادگی تیم‌های کشتی فرنگی آکادمی گل‌گهر سیرجان و سینا صنعت ایذه خوزستان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر به‌مدت ۱۰ روز برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، محمد بویری سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان آکادمی گل‌گهر امروز اظهار کرد: ما یک اردوی مشترک با باشگاه سینا صنعت ایذه داشتیم. چون باشگاه سینا صنعت یکی از باشگاه‌های مهم در کشتی فرنگی است و جزء برترین باشگاه‌های ایران و قهرمان جهان است، به‌مدت ۱۰ روز از کشتی‌گیران نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم در این اردو استفاده کردیم.

بویری ضمن اشاره به تفاهم‌نامه فی مابین باشگاه گل‌گهر و باشگاه سینا صنعت، در مورد هدف از برگزاری این اردو تصریح کرد: تیم سیناصنعت ایذه خوزستان یک عقبه‌ی خوبی در کشتی فرنگی دارد و هدف اردوی مشترک این بود که از قهرمانان ایران وحتی جهان را به سیرجان بیاوریم و با بچه‌های تیم گل‌گهر تمرین مشترکی داشته باشیم که موجب پیشرفت کشتی‌گیران شود تا در سال‌های آینده کشتی فرنگی گل‌گهر پیشرفت بیشتری داشته باشد.

 سرمربی دوبنده کاران سیرجانی در مورد نتایج تیم آکادمی کشتی گل‌گهر در مسابقات بیان کرد: در آخرین مسابقاتی که داشتیم، قهرمانی استان کرمان بود که تیم گل‌گهر در پایه نونهالان قهرمان استان شد واین نوید را به کشتی سیرجان و باشگاه گل‌گهر می‌دهیم که آینده خوبی در کشتی خواهند داشت.

وی در خصوص کیفیت اردو نیز اظهار داشت: همه چیز مهیا بود. از نظر امکانات رفاهی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی بود واز مسؤولان برگزارکننده و حمایت کننده این اردو تشکر می‌کنم.

سعید جامی مربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه نیز ضمن بیان مفید بودن این اردو گفت: این اردوی مشترک خیلی مفید است، زیرا بچه‌های تیم کشتی فرنگی تیم سیناصنعت با کلاس فنی بالا هستند و پیشرفت زیادی در این رشته دارند و به لحاظ فنی پیشرفت خوبی داریم و آقای بویری که یکی از مربیان با تجربه و تیم ملی‌ست و در طول اردو تمرینات فشرده‌ای را داشته‌ایم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برگزاری اردوی مشترک کشتی فرنگی گل‌گهر و سیناصنعت ایذه

منبع: فــارس
? برگزاری اردوی مشترک کشتی فرنگی گل‌گهر و سیناصنعت ایذه