برگزاری اردوی راهیان نور برای دانشجویان

مسئول اردوی رهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: ۱۰۰۰ دانشجو معلم از سراسر کشور در اردوی راهیان نور مقاومت شرکت کردند. به گزارش فت فتو از کرمان، ۴۰۰ دانشجو معلم از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور در قالب اردوی راهیان نور مقاومت با حضور در گلزار شهدا شهر خانوک و قرائت فاتحه در جوار قبور مطهر شهدا […]

مسئول اردوی رهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: ۱۰۰۰ دانشجو معلم از سراسر کشور در اردوی راهیان نور مقاومت شرکت کردند.

به گزارش فت فتو از کرمان، ۴۰۰ دانشجو معلم از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور در قالب اردوی راهیان نور مقاومت با حضور در گلزار شهدا شهر خانوک و قرائت فاتحه در جوار قبور مطهر شهدا گرانقدر این شهر به ویژه دو شهیده خواهر که در مراسم تشییع جنازه سردار دل‌ها جان خود را از دست دادند حضور یافتند و با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل ره، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

محمد حسین اماندادی مسئول اردوی رهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۰۰۰ دانشجو معلم از سراسر کشور در اردوی راهیان نور مقاومت در سه بخش حضور دارند و علاوه بر زیارت قبر شهید سلیمانی دانشجویان نیز از یادمان شهدای شهر خانوک در شهرستان زرند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری بیشترین شهید را به خود اختصاص داده اند.

او افزود:همچنین سردار سلیمانی در مورد این شهر گفته اند مرحبا به این دینداری، به این وفاداری به انقلاب، به رهبری به این امتحان بزرگی که پس دادند، خیلی این شهر شهر ذی قیمتی است جای تعظیم دارد جای تکریم دارد جای ورود با وضو دارد.

شهر خانوک در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را نسبت به جمعیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ی




برگزاری اردوی راهیان نور برای دانشجویان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری اردوی راهیان نور برای دانشجویان