برگزاری اردوی جهادی پزشکان در علی‌آباد کرمان

اردوی سه روزه جهادی پزشکی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در شهر علی‌آباد کرمان با حضور پزشکان و کادر درمان برگزار می‌شود.  علی بابایی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی هدف از اجرای این طرح را غربالگری و ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: تشخیص، درمان و شناسایی بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و […]

اردوی سه روزه جهادی پزشکی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در شهر علی‌آباد کرمان با حضور پزشکان و کادر درمان برگزار می‌شود.

 علی بابایی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی هدف از اجرای این طرح را غربالگری و ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: تشخیص، درمان و شناسایی بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و نیز معرفی آنان به پزشکان متخصص و همچنین ارتقای انگیزه و ایجاد روحیه و شادابی و امیدآفرینی از دیگر اهداف برنامه‌های جهادی این شرکت است.

بابایی گفت: تلاش شد تا با مساعدت و حمایت صندوق بازنشستگی فولاد کشور این اردو بتواند گامی موثر در ارتقای سلامت در این منطقه کم برخوردار باشد.

او گفت: در این برنامه با حضور ۱۰ پزشک خدمات دندان‌پزشکی، کودکان، طب داخلی، تست‌های غربالگری و تشخیصی بیماری‌های شایع نیز انجام شد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد گفت: دارو‌های بیماری‌های شایع به‌صورت رایگان در محل برگزاری اردو در اختیار بیماران مراجعه کننده قرار گرفت.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری اردوی جهادی پزشکان در علی‌آباد کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری اردوی جهادی پزشکان در علی‌آباد کرمان