برگزاری اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: اختتامیه دومین جشنواره موسیقی جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فجر کشور برگزار شد. فت فتو کرمان – حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه‌های موسیقی و مردم از این جشنواره استقبال بسیار خوبی کردند و این نشان داد که جنوب […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: اختتامیه دومین جشنواره موسیقی جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فجر کشور برگزار شد.

فت فتو کرمان – حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه‌های موسیقی و مردم از این جشنواره استقبال بسیار خوبی کردند و این نشان داد که جنوب کرمان ظرفیت بزرگی در حوزه موسیقی در منطقه و کشور دارد.

او می‌گوید: این جشنواره با هدف تمرکز زدایی از برنامه‌های جشنواره‌های بین المللی فجر در استان‌ها نیز برگزار شد.

به گفته اسحاقی: این یک رویداد مهمی است که بعد از دو سال تعطیلی کرونا در این منطقه رخ داد و مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ظرفیت موسیقی جنوب کرمان در بخش‌های پاپ، کلاسیک، سنتی و … بسیار خوب است.

او می‌گوید: ۱۸ گروه موسیقی به مدت ۴ شب همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کشور در جیرفت به اجرای برنامه پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: معرفی موسیقی سنتی و محلی، حفظ و توجه به موسیقی سنتی و تقویت فرهنگ‌های قومی به عنوان قسمتی از فرهنگ ملی برای جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگ بیگانگان و تشویق و تاکید بر اهمیت آداب و رسوم ملی در جهت تحکیم وحدت و انسجام ملی و … از اهداف برگزاری این جشنواره است.

اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، هنرمندان و مردم در محوطه باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

در پایان برنامه از گروه‌های موسیقی که در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/س




برگزاری اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان