برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با حضور ۵۲۳۷ نفر توسط جهاددانشگاهی کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با مشارکت ۵۲۳۷ نفر برگزار خواهد شد. دکترمهدی بازمانده امروز ۲۷ مهرماه در این رابطه اظهار کرد: این آزمون در استان کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با مشارکت ۵۲۳۷ نفر برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۲۷ مهرماه در این رابطه اظهار کرد: این آزمون در استان کرمان به‌ همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان و با حضور ۵۲۳۷ نفر برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۹۷۶ نفر زن و ۱۲۶۱ نفر مرد هستند.

وی افزود: آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سه حوزه در شهرستان‌های کرمان، سیرجان و جیرفت فردا ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از روز گذشته ۲۶ مهرماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار گرفته است،

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان تمامی اخبار مربوطه و اطلاعیه‌های پیرامون این موضوع را از سایت مذکور پیگیری کنند.

انتهای پیام




برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با حضور ۵۲۳۷ نفر توسط جهاددانشگاهی کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با حضور ۵۲۳۷ نفر توسط جهاددانشگاهی کرمان