برپایی ۸۷ موکب در روز عید غدیر در کرمان

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان گفت: قرار است در روز عید غدیر با همکاری و هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی ۸۷ موکب در سطح شهر کرمان راه‌اندازی کنیم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت و جشن‌های محوری در […]


دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان گفت: قرار است در روز عید غدیر با همکاری و هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی ۸۷ موکب در سطح شهر کرمان راه‌اندازی کنیم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت و جشن‌های محوری در محل شورای تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بزرگداشت عید غدیر و تبلیغ مسأله امامت و ولایت، در روز عید غدیر موکب‌های پذیرایی از پل ۹ دی تا میدان علی‌بن ابیطالب(ع) برپا می‌شود.

عرب‌پور در خصوص اهمیت و جایگاه غدیر ادامه داد: این عید یکی از سندهای مهم و پرافتخار اسلام است که در همین راستا علامه امینی صدها حدیث و روایت در باب اهمیت این واقعه را در کتاب الغدیر جمع‌آوری و مکتوب کرده است.

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان افزود: ۶ کمیته؛ جشن‌ها، مراسم‌ها، تشکل‌ها موکب‌های مردمی، احسان و فعالیت‌های اجتماعی با مسؤولیت کمیته امام خمینی(ره)، نشر در فضای مجازی و نشر ارزش‌ها با مسؤولیت وزارت ارشاد، فضاسازی و تبلیغات با مسؤولیت شهرداری، آموزش‌های غدیر با مسؤولیت سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته نظارت و ارزیابی بنیاد غدیر در راستای تبیین و اهمیت جایگاه غدیر تشکیل شده است.

حسین انجم‌شعاع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از برگزاری حدود ۳۰ جلسه در چند هفته اخیر در رابطه با جهت‌دهی، هماهنگی و محتواسازی مراسم‌ها و برنامه‌های روز غدیر سخن به‌میان آورد و گفت: در این مراسم‌ها اصل بر مردمی‌سازی این مراسم است.

وی به برنامه‌های این روز اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌ها در ۳ حوزه جشن‌های محلات، جشن‌های ویژه و موکب‌ها برگزار می‌شود و ۸۷ موکب در روز عید غدیر در شهر کرمان برپا خواهد شد.

انجم‌شعاع، جشن برای بیماران بستری در بیمارستان افضلی‌پور، نورافشانی و پویش کتابخوانی، مراسم ازدواج آسان و… را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





برپایی ۸۷ موکب در روز عید غدیر در کرمان

منبع: فــارس
? برپایی ۸۷ موکب در روز عید غدیر در کرمان