برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای شهرداری بردسیر به مناسب هفته دولت

کرمان – فت فتو – به مناسبت هفته دولت نمایشگاه نقاشی شامل ۲۰ اثر رنگ روغن اثر صدیقه بیرمی نیا در محل فرهنگسرای مولوی متعلق به شهرداری بردسیر با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان و علاقمندان به آثار هنری افتتاح شد. به گزارش فت فتو، این نمایشگاه […]

کرمان – فت فتو – به مناسبت هفته دولت نمایشگاه نقاشی شامل ۲۰ اثر رنگ روغن اثر صدیقه بیرمی نیا در محل فرهنگسرای مولوی متعلق به شهرداری بردسیر با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان و علاقمندان به آثار هنری افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، این نمایشگاه با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شده است.

به گفته صدیقه بیرمی نیا آثار وی با الهام از طبیعت بردسیر خلق شده است.

وی در ادامه گفت: نقاشی کردن همواره گفت وگوی درونی من با خودم  است. اکثر آثاری که در  این نمایشگاه به معرض دید گذاشت شده، با الهام از طبیعت زیبای بردسیر نقاشی شده است.

بیرمی نیا دانش آموخته ارشد هنرهای اسلامی دانشگاه تبریز و کارشناسی صنایع دستی دانشگاه هنر تهران بوده و در رشته های طراحی و ساخت زیورآلات سنتی، مینای نقاشی و خانه بندی نیز فعالیت داشته و آثاری در این زمینه خلق کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر در حاشیه این نمایشگاه گفت: حمایت از هنرمندان وظیفه ذاتی ارشاد اسلامی است و در این خصوص هر کاری که بتوانیم مضایقه نخواهیم کرد.

رضا رجایی نژاد افزود: از مدیران سازمان‌ها و نهادها خصوصا مراکز صنعتی جهت بازدید از نمایشگاه و خرید آثار هنری هنرمندان به دو منظور دعوت می کنم. ابتدا حمایت از هنرمندان شهر و دوم معرفی آثار هنری خلق شده توسط هنرمندان بردسیری به مراجعان خود که این امر به فرهنگ سازی در زمینه خلق آثار هنری فاخر کمک شایانی می کند.

شهردار بردسیر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گفت: شهرداری بردسیر در کنار انجام پروژه های عمرانی، در راستای حمایت از فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان شریف شهر بردسیر در محل فرهنگ‌سرای شهرداری اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی آثار هنرمندان کرده و در حال حاضر فرهنگسرای مولوی میزبان آثار خانم بیرمی نیا است.

رضا شاه حیدری افزود: این شهرداری به همراه شورای اسلامی شهر، حامی حرکتهای فرهنگی و هنری بوده و توجه به هنر و هنرمندان را در راستای توسعه پایدار و توجه به فرهنگ و هنر می داند.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در محل فرهنگسرای مولوی واقع در بلوار شهید دستغیب، روبروی پمپ بنزین در فرهنگسرای مولوی صبح و عصر برپا است. بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای شهرداری بردسیر به مناسب هفته دولت

منبع: ایرنـا
? برپایی نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای شهرداری بردسیر به مناسب هفته دولت