برپایی نمایشگاه محصولات خانگی در کوهبنان

با حضور جمعی از کار آفرینان کوهبنانی نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان، جلسه ویژه کارآفرینان کوهبنان با حضور کارآفرین برتر کشور مقداد خداداد، جمعی از مسئولان و کار آفرینان کوهبنانی به همراه نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی در حسینیه سیدالشهداء شهرستان کوهبنان برگزار شد. در […]

با حضور جمعی از کار آفرینان کوهبنانی نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، جلسه ویژه کارآفرینان کوهبنان با حضور کارآفرین برتر کشور مقداد خداداد، جمعی از مسئولان و کار آفرینان کوهبنانی به همراه نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی در حسینیه سیدالشهداء شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این نشست احمد نیکخواه ،مدیر عامل مرکز نیکوکاری کوهبنان گفت: بنا به توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری باید همگان به صورت جهادی وارد عرصه شوند و مسئولان هم با پشتیبانی و مانع زدایی زمینه کسب و کار را فراهم کنند.

او اظهار کرد: کوهبنان با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه می‌تواند به عنوان منطقه پایلوت در اقتصاد مقاومتی باشد لذا باید تلاش کرد تا هر خانه به یک کارگاه کوچک تولیدی مبدل شود.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری کوهبنان گفت: در کنار خدمات گوناگون از جمله توزیع سبد کالا، توزیع بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر، تهیه جهیزیه، پرداخت هزینه‌های درمان و بیمه و… تصمیم بر اشتغال زایی نیز داریم.

او بیان داشت: باید کاری کنیم که نفعش به مردم برگردد تا بتوانیم بیشتر و بهتر کوهبنان را با داشته هایش معرفی کنیم.

نیکخواه گفت: باید تلاش کنیم تعاونی‌های فعال در کنار هم قرار بگیرند که این مهم هم در تولید، هم در بازاریابی و هم در فروش محصولات موثر است.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری کوهبنان ابراز داشت: کوهبنان ظرفیت خوبی در پرورش دام و طیور، گیاهان دارویی، زعفران و زیره دارد که باید این مهم تقویت شود.

در ادامه مقداد خداداد گفت: امروز به مدیریت جهادی نیاز داریم که مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید دارند پس باید در راستای خدمت به خودمان و شهرمان حرکت کنیم.

او افزود: از سال ۹۲ کسب و کار‌هایی را اجرایی کردم البته برای شروع کار نباید به سراغ وام برویم تشویق و یاد دادن به مردم که چگونه محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کنند ضروری است.

کار آفرین برتر کشوری گفت: در ۴۵۷ شهرستان تا پایان سال آینده با محوریت مساجد پایگاه کار آفرینی خواهیم زد تا ظرفیت جوانان و تجربه بزرگتر‌ها برای تولید مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: در طرح بسیج کار آفرینی احیای مساجد به عنوان پایگاه‌های رایگان برای مدیریت محلات، جمع کردن ظرفیت‌ها و از بین بردن تشریفات اداری مد نظر است.

خداداد افزود: باید محله محور فعالیت کنیم تا در نهایت شهر به یک کارگاه تولیدی بزرگ مبدل شود البته اجرای این مهم تیمی قوی می‌خواهد.

او بیان داشت: ابتدا باید به افراد متقاضی کار آموزش بدهیم تا مهارتی را فرا بگیرند، باید شبکه مصرف کننده را تشکیل بدهیم تا محصولات تولیدی به راحتی به فروش برسد.

کار آفرین برتر کشوری افزود: برای راه اندازی کسب و کار باید تک‌تک خانواده‌ها را زنگ برنیم پتانسیل محله‌ها را شناسیایی کنیم در ادامه طرح و ایده بدهیم تا تولید و در ادامه فروش کالا را داشته باشیم.

انتهای پیام/ی




برپایی نمایشگاه محصولات خانگی در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برپایی نمایشگاه محصولات خانگی در کوهبنان