برداشت لیمو ترش در شهرستان منوجان

رئیس جهاد کشاورزی منوجان گفت: برداشت لیمو ترش در شهرستان منوجان از سطحی معادل ۱۰۰۰ هکتار در حال انجام است. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، محسن نوشاد، رئیس جهاد کشاورزی منوجان گفت: برداشت لیمو ترش از باغ های منوجان از اواسط تیرماه شروع می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. رئیس […]

رئیس جهاد کشاورزی منوجان گفت: برداشت لیمو ترش در شهرستان منوجان از سطحی معادل ۱۰۰۰ هکتار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، محسن نوشاد، رئیس جهاد کشاورزی منوجان گفت: برداشت لیمو ترش از باغ های منوجان از اواسط تیرماه شروع می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس جهاد کشاورزی منوجان افزود: سطح زیر کشت لیمو ترش در شهرستان منوجان معادل ۱۰۰۰ هکتار است از این میزان ۱۲ هزار تن لیمو ترش برداشت می شود.

او گفت:این محصول به صورت تره بار به بازار مصرف می رسد و بخشی از آن در هوای آزاد خشک می شود و به صورت بسته بندی شده به مراکز استان‌های کشور و حتی به کشور‌های همسایه صادر می شود.

نوشاد افزود: شهرستان منوجان یکی از شهرستان‌های باغی استان کرمان است که قبلا سطحی معادل ۶ هزار هکتار لیمو ترش داشت که درختان به علت بیماری جاروی جادوگر از بین رفتند و از میزان سطح زیر کشت آن کاسته شده است.

انتهای پیام/ی




برداشت لیمو ترش در شهرستان منوجان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? برداشت لیمو ترش در شهرستان منوجان