برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان

کرمان_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان بر برخورد قانونی و قاطع با متصرفین اراضی ملی تاکید کرد. به گزارش نذیر کرمان، قاسم رحیمی نیا، ظهر پنجشنبه نهم فروردین در حاشیه بازدید از اراضی ملی منطقه سرگز اسفندقه با اشاره به اهمیت ویژه و جایگاه منابع طبیعی، بر جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی […]

کرمان_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان بر برخورد قانونی و قاطع با متصرفین اراضی ملی تاکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان، قاسم رحیمی نیا، ظهر پنجشنبه نهم فروردین در حاشیه بازدید از اراضی ملی منطقه سرگز اسفندقه با اشاره به اهمیت ویژه و جایگاه منابع طبیعی، بر جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی تأکید کرد و گفت: پیشگیری و جلوگیری از هرگونه تخریب و تصرف عرصه‌های ملی در اولویت اقدامات این اداره کل قرار دارد.

وی، با اشاره به ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و گشت و مراقبت مستمر نیروهای یگان حفاظت این اداره کل در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع ملی افزود: برخورد قاطع با متخلفین و متصرفین به عرصه‌های منابع طبیعی یکی دیگر از اقدامات بازدارنده در دست درازی متجاوزین به منابع ملی می‌باشد.

قاسم رحیمی نیا، ضمن پایش عرصه‌های منابع طبیعی منطقه سرگز اسفندقه با پهپاد، از نزدیک با کشاورزان، مرتعداران و مردم این منطقه گفتگو و ضمن اشاره به لزوم مشارکت جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملی، حاضرین را نسبت به اطفا به موقع حریق‌های احتمالی در این منطقه توجیه کرد.

کد خبر ۶۰۶۴۲۷۸




برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان

منبع: مــهر
? برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان