برخورد با هنجار شکنان مقوله حجاب الزامی است

مصطفی امام بخش گفت: برخورد با قضیه هنجارشنان حجاب را در سطح شهرستان دنبال خواهیم کرد که ابتدا با شیوه ایجابی و ارشادی خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام محمدزاده امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان […]

مصطفی امام بخش گفت: برخورد با قضیه هنجارشنان حجاب را در سطح شهرستان دنبال خواهیم کرد که ابتدا با شیوه ایجابی و ارشادی خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام محمدزاده امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت مولی الموحدین علی (علیه السلام)، بر سر و‌ سامان بخشی به مساجد و ترکیب هیئت‌ امنا و توصیه به اعضای شورای فرهنگ عمومی مبنی بر بهره‌گیری از لیالی قدر، بر وحدت و همراهی جهت پیگیری امور شهرستان در سطوح استانی و کشوری تاکید شد.

برخورد با قضیه حجاب طبق فرمایش رهبری ابتدا به شیوه ایجابی و ارشادی باشد
در ادامه مصطفی امام بخش فرمانده سپاه ضمن بزرگداشت ایام شهادت امام اول شیعیان، با اشاره بر پیشگیر‌ی از شیوع کشف حجاب در شهرستان بیان کرد: برخورد با قضیه حجاب طبق فرمایش رهبر امت ابتدا به شیوه ایجابی و ارشادی باشد و حتی‌ ‌الامکان سلبی نباشد.
امام بخش همچنین از تهیه و توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نیز خبر داد.

برخورد قانونی پلیس با کشف حجاب از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه
حسن کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی بافت نیز در بحث حجاب با بیان اینکه در حال حاضر اطلاع رسانی و راهنمایی همشهریان مبنی بر رعایت حجاب در معابر عمومی، خودرو و محل کار انجام می‌شود تاکید کرد: برخورد قانونی پلیس با کشف حجاب از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه به صورت مرحله اول تذکر و مراحل بعد پرونده سازی و معرفی به حوزه قضا انجام می شود.

پیگیری مسئولین جهت تاسیس کارخانه گندله سازی/ اجرای پروژه ی فاضلاب صنعتی شهری بافت
حاتمی مدیر مجتمع احیاء استیل فولاد بافت ضمن تاکید بر پیگیری مسئولین جهت تاسیس کارخانه گندله سازی در زیر مجموعه فولاد بافت که می تواند ضمن تاثیر بسیار زیاد در تولید و به تبع آن اجرای مسئولیت های اجتماعی، زمینه ی جذب ۵۰۰ نفر نیرو به طور مستقیم و ایجاد فرصت شغلی برای ۲۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم فراهم می شود.

وی با اشاره به دغدغه شهروندان بافتی مبنی بر چگونگی جذب قبلی و فعلی نیروهای مورد نیاز فولاد و شرکت های وابسته، جهت برگزاری جلسه و ارائه توضیحات و تشریح سازمانی نیروی شاغل و اقناع اذهان عمومی آمادگی مسئولین شرکت احیا استیل فولاد را اعلام شد.

مدیر مجتمع احیاء استیل فولاد بافت اجرای پروژه ی فاضلاب صنعتی شهری بافت، توسط شرکت سرمایه گذار زیگورات و مجتمع گردشگری موضوعی بود که حاتمی به آن اشاره و گفت: آب حاصله در بحث گندله سازی و تولید آهن اسفنجی کمک بزرگی خواهد کرد.

بعضی از اعضا در ادامه موارد گوناگونی مانند جمع آوری زباله های سطح شهر، درخشش ورزشکاران بافتی در رشته های مختلف ورزشی، تجهیز مساجد، ایجاد انگیزه و تشکر از هیئت امنای فعال مساجد، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و زیر بار ترافیک قرار گرفتن ۱۴ کیلومتر محور بافت – سیرجان را مطرح کردند.

اسماعیل قاسمی شهردار بافت، همکاری مردم را بر اساس اطلاع رسانی که با نصب بنر در معابر انجام شده، خواستار شد و از تعمیر و خرید بعضی از وسایل ناوگان حمل زباله خبر داد.

آرزوی سلامتی و درمان سریعتر نماینده شهرستان های ابر و پیگیری امور توسط ایشان در مرکز کشور
فرهاد آراسته فرماندار بافت نیز در پایان ضمن جمع بندی مطالب، از موفقیت ادارات بهزیستی در بحث مشارکت های اجتماعی و هلال احمر، عشایری، ارشاد و نیروی انتظامی در حوزه استقبال از مهمانان نوروزی در ورودی شهر بافت خبر داد.

وی در ادامه از برگزاری جلسات متعدد در بحث پیشبرد اهداف اجتماعی و مهار تورم و رشد تولید مطابق بر شعار سال، در سال جدید خبر داد و ضمن آرزوی سلامتی و درمان سریعتر نماینده شهرستان های ابر و آگاهی از موضوعات و پیگیری امور توسط ایشان را در مرکز کشور ضروری دانست.

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، از چهار‌راه کمیته به سمت مصلای امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) بافت و تاکید بر حضور گسترده مردم انقلابی بافت در این تبلور حضور دشمن شکن و در نماز جمعه این هفته مطلب پایانی فرماندار بود.

انتهای پیام/م




برخورد با هنجار شکنان مقوله حجاب الزامی است

منبع:آرمـان
? برخورد با هنجار شکنان مقوله حجاب الزامی است