برخورد با خودروهای شوتی در بم ۴۳ درصد رشد دارد

کرمان-فت فتو- فرمانده نیروی انتظامی بم ضمن تشریح اقدامات این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله طرح برخورد با خودروهای شوتی(حامل اتباع غیرمجاز) گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو شناسایی و برخوردشده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. به گزارش فت فتو سرهنگ اکبر نجفی […]

کرمان-فت فتو- فرمانده نیروی انتظامی بم ضمن تشریح اقدامات این نهاد در بخش‌های مختلف از جمله طرح برخورد با خودروهای شوتی(حامل اتباع غیرمجاز) گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو شناسایی و برخوردشده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش فت فتو سرهنگ اکبر نجفی روز شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بم و نیز افتتاح ساختمان اماکن ناجا در این شهرستان، آمار رشد کشفیات موادمخدر شهرستان را نیز طی سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد اعلام و بیان کرد: کشف بیش از ۱۰ تن موادمخدر طی یکسال گذشته رکورد بی سابقه ای در سطح شهرستان بوده است.

به گفته وی، کشف ۲ هزار و ۶۹۸ فقره سرقت خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل  و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت از جمله اقدامات امسال بوده است.

وی تصریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر ، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر  از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.

فرمانده نیروی انتظامی بم کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یکسال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

به گفته وی بیش از ۵۵ هزار لیتر مشروبات الکلی و ۱۰۶ توزیع کننده در یک سال گذشته کشف و دستگیر شده است.

به گزارش فت فتو ساختمان اداری نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بم با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیران امنیت ساز شهرستان امروز توسط خانواده شهیدان رئیسی از خانواده های شاخص امنیت در شهرستان افتتاح شد.




برخورد با خودروهای شوتی در بم ۴۳ درصد رشد دارد

منبع:ایرنـا
? برخورد با خودروهای شوتی در بم ۴۳ درصد رشد دارد