برخورد با آلودگی صوتی در شهر کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح امنیت اجتماعی و، برخورد با آلودگی صوتی و رانندگان مزاحم در سطح شهر کرمان خبر داد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: پلیس راهور استان در خط مقدم جلوگیری از هرگونه حرمت شکنی در شهر قرار دارد و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حوزه قوانین […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح امنیت اجتماعی و، برخورد با آلودگی صوتی و رانندگان مزاحم در سطح شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: پلیس راهور استان در خط مقدم جلوگیری از هرگونه حرمت شکنی در شهر قرار دارد و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حوزه قوانین و مقررات ترافیکی برخورد می‌کند.

او می‌گوید: در پی نارضایتی شهروندان گرامی از آلودگی صوتی برخی از خودرو‌ها در معابر شهر کرمان، پلیس راهنمایی و رانندگی با طرح ریزی عملیات ترافیکی و هماهنگی با مراجع قضائی، طرح امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مزاحمت و آلودگی صوتی را آغاز و خودرو رانندگانی که با ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی و پخش موسیقی و… موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده بودند را توقیف و روانه پارکینگ کرد.

سرهنگ خوشوقت می‌گوید: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی از مطالبات مردم است، و این طرح بازخورد بسیار خوبی داشته و همشهریان مراتب قدردانی خود را از پلیس ابراز داشته اند و همچنین در بعد اصلاح رفتار رانندگان پر خطر نیز شاهد تاثیرات قابل قبولی بوده ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:طبق ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب بوق‌های شیپوری و بطور کلی هر نوع وسیله اخباری صوتی با صدای ناهنجار و غیرعادی و همچنین زدن بوق‌های ممتد یا غیر ضروری یا مکرر در محل‌هایی که این عمل به وسیله علامتی منع شده باشد ممنوع است.

او گفت:طبق ماده ۱۸۸ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علایم یا پلاک‌های متفرقه، پرچم، آگهی، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه یا بدنه داخل وسایل نقلیه بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از رانندگان خواست: از ارتکاب تخلفات نابهنجار که باعث سلب آرامش دیگران می‌شود خودداری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




برخورد با آلودگی صوتی در شهر کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برخورد با آلودگی صوتی در شهر کرمان