برای بیان واقعیت‌های کشور از شیوه‌های نو استفاده شود

استاندار کرمان گفت: برای بیان ظرفیت‌ها واقعیت‌ها باید از شیوه‌های نو استفاده شود؛ چون روایت پیشرفت هنر می‌خواهد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ محمد مهدی فداکار  ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع برنامه‌های دهه فجر ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: دهه‌فجر رویداد سالانه ای […]

استاندار کرمان گفت: برای بیان ظرفیت‌ها واقعیت‌ها باید از شیوه‌های نو استفاده شود؛ چون روایت پیشرفت هنر می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ محمد مهدی فداکار  ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با موضوع برنامه‌های دهه فجر ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: دهه‌فجر رویداد سالانه ای است که خدمات نظام، پروژه‌های اجرایی و ظرفیت‌های به فعلیت رسیده در سطح کشور بیان می‌شود

استاندار کرمان با بیان این‌که برای بیان ظرفیت‌ها، حقایق و واقعیت‌ها باید از شیوه‌های نو استفاده شود، عنوان کرد: روایت پیشرفت هنر می خواهد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها مناسب است تا تجربه‌های موفق خود را به اشتراک بگذارند و همچنین در دهه‌فجر به خانواده شهدا سرکشی شود.

فداکار اظهار کرد: رسانه‌ها در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم کارهای تولیدی بسیار خوبی انجام  و فضای اجتماعی کشور را در ۱۰ روز تحت تاثیر قرار دادند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه دولت در یک‌سال گدشته در کشور کارهای بزرگی انجام داده است، تصریح کرد: حذف ارز ترجیحی کار بسیار بزرگی بود که اگر انجام نشده بود، هم اکنون با چالش مواجه بودیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی کارها و خدماتی که طی یک‌سال گذشته انجام شده است را به مردم ارائه دهند.

فداکار با اشاره به اقدامات متعدد انجام شده و در حال انجام در حوزه راه‌ها و جاده‌ها، آبرسانی،صنعت، معدن و … گفت: کارهای مختلفی توسط شرکت‌ها در حال انجام است.

انتهای خبر/م




برای بیان واقعیت‌های کشور از شیوه‌های نو استفاده شود

منبع:آرمـان
? برای بیان واقعیت‌های کشور از شیوه‌های نو استفاده شود