برای اجرای طرح «مسطورا» در ادارات کرمان آمادگی داریم

کرمان- استاندار کرمان با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری طرح «مسطورا» روی دانش آموزان گفت: برای اجرای این طرح در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان کرمان آمادگی داریم. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار عصر دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام سعید شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با استقبال از اجرای طرح […]

کرمان- استاندار کرمان با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری طرح «مسطورا» روی دانش آموزان گفت: برای اجرای این طرح در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان کرمان آمادگی داریم.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار عصر دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام سعید شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با استقبال از اجرای طرح مسطورا، انتشار محتوای مربوطه در مدارس و ادارات را اثرگذار دانست و گفت: سرمایه گذاری این طرح روی دانش آموزان بسیار مهم است و می‌تواند به عموم جامعه نیز تعمیم یابد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح مسطورا در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی آمادگی داریم، افزود: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری می‌توانند از محتواهای مربوط به طرح مسطورا (زندگی با آیه‌ها) در ماه رمضان بهره ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هدف از اجرای طرح مسطورا (زندگی با آیه‌ها) این است که مردم بتوانند آیات کاربردی و موضوعی مورد نیاز در زندگی روزمره را حفظ کرده و با دیدن تفاسیر، مفهوم آن را در زندگی عملیاتی کنند.

کد خبر ۶۰۵۲۷۷۲




برای اجرای طرح «مسطورا» در ادارات کرمان آمادگی داریم

منبع: مــهر
? برای اجرای طرح «مسطورا» در ادارات کرمان آمادگی داریم