با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان تعدادی از مدارس، فضای فیزیکی مناسب ندارند و با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم. علی بابایی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۹۴ مدرسه با قدمت بالای ۶۰ سال در شهرستان کرمان وجود دارد گفت: در شهرستان کرمان تعدادی از مدارس، فضای فیزیکی […]

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان تعدادی از مدارس، فضای فیزیکی مناسب ندارند و با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم.

علی بابایی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۹۴ مدرسه با قدمت بالای ۶۰ سال در شهرستان کرمان وجود دارد گفت: در شهرستان کرمان تعدادی از مدارس، فضای فیزیکی مناسب ندارند و با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم.

وی افزود: تامین آب شهر کرمان یکی از اولویت های مهم فرمانداری است و یکی از اولویت های مهم دیگر موضوع آموزش و پرورش است.

فرماندار کرمان با بیان این که مدارس غیردولتی ظرفیت خوبی برای کمتر کردن مشکلات آموزش و پرورش هستند، اظهار داشت: در آموزش و پرورش در بخش غیردولتی و سرمایه گذاری خوبی انجام شده، در آموزش و پرورش نواحی کرمان به ویژه ناحیه ۲، بین جمعیت دانش آموزی و فضای آموزشی توازن و تناسبی وجود ندارد.

بابایی گفت: در بعضی از شهرک های کرمان با وجود جمعیت چند هزار نفری حتی یک متر فضای آموزشی و جود ندارد، با تغییر کاربری زمین های فاقد کاربری می توان بسیاری از مشکلات فضای آموزشی را مرتفع کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل برای تعامل مطلوب با آموزش و پرورش بیان کرد: اگر همه جوانب آموزش و پرورش با هم دیده و بررسی شود بسیاری از مشکلات و چالش ها کمتر می شود.

انتهایا پیام




با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم

منبع: ایـسنا
? با چالش کمبود فضای آموزشی مواجهیم