بانوان توانایی بی‌نظیری در عرصه مدیریت‌ شهری دارند

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان گفت: بانوان کرمانی در عرصه مدیریت چون اداره خانه توانایی بالایی دارند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌ آرمان»؛  ریحانه‌‌السادات تهامی‌نسب معاون‌شهرسازی‌و‌معماری‌شهردار کرمان که دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی‌معماری و ارشد برنامه‌ریزی شهری است و اکنون نیز دانشجوی دکترای شهرسازی است. جالب است بدانید او از طريق آزمون استخدامی در […]

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان گفت: بانوان کرمانی در عرصه مدیریت چون اداره خانه توانایی بالایی دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌ آرمان»؛  ریحانه‌‌السادات تهامی‌نسب معاون‌شهرسازی‌و‌معماری‌شهردار کرمان که دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی‌معماری و ارشد برنامه‌ریزی شهری است و اکنون نیز دانشجوی دکترای شهرسازی است. جالب است بدانید او از طريق آزمون استخدامی در سال۱۳۹۴ به اداره راه و شهرسازی راه یافته‌است.

 
ریحانه السادات تهامی‌نسب بااشاره‌ به این که‌ در این مسیر فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است، ابراز کرد: مدتی در اداره راه و شهرسازی در این اداره مشغول به‌کار بودم، به دلیل بحث فرزند‌آوری و تحصیل مدتی مرخصی گرفتم و سپس از سال ۱۳۹۶ دوباره جدی در عرصه شهر فعالیت خود را از سرگرفتم.

وی افزود: یک سال و نیم بعد به ریاست دبيرخانه کمیسیون‌های تخصصی استان کرمان در معاونت شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی منصوب شده و در اردیبهشت سال جاری مدیریت نظارت‌ بر ساخت‌و‌ساز  شهرداری کرمان بر‌عهده گرفتم و چهارم مرداد سال جاری حکم معاونت شهرسازی و معماری شهردار برای بنده صادر شد و اکنون نیز در این سمت مشغول به خدمت هستم.

 
این بانوی فعال علاوه‌بر فعالیت در عرصه شهرسازی در خانه نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌گوید:  در ۱۸ سالگی به خانه بخت رفته‌ام و در این سال‌ها هم‌زمان با تحصیل و کار در اداره، مادر خانواده نیز هستم و اکنون دارای سه فرزند بوده و در این سال‌ها بزرگترین مشوق من همسرم بوده که همیشه در تمام عرصه‌ها پشتیبان و کمک‌حال من بوده و هست حتی همسرم بدون اطلاع ، من را در کنکور دکتری ثبت‌نام کردند. که بابت این موضوع همیشه قدردان ایشان هستم.
 
وی با تاکید بر این که موفقیت‌های کنونی خود را مدیون لطف پرودگار و دعای خیر پدر و مادرم هستم، افزود: همسرم نیز در این سال‌ها نقش مهمی داشته و دارد.
 
تهامی‌نسب عنوان کرد: من به حجاب خود و اعتقادات خود افتخار می‌کنم و در هر عرصه که نیاز به حضور و انجام خدمات از طرف من باشد با افتخار با حجاب خود ظاهر می‌شوم و معتقد هستم که زنان نیز توانایی‌های بسیاری در عرصه مدیریت و کار اداری دارند و زنی که می‌تواند مدیریت یک خانه را بر عهده بگیرد و آن را به بهترین شکل ممکن و با نظم مدیریت کند حتما در دیگر زمینه‌ها نیز توانایی دارد.
 
این بانوی موفق که علاوه بر فعالیت در حوزه شهرداری در دانشگاه و عرصه علمی هم خوش درخشیده ابراز کرد: دارای ۶ مقاله علمی چاپ شده در مجلات معتبر داخلی هستم و اکنون علاوه‌بر فعالیت در شهرداری در دانشگاه نیز در کسوت استادی نیز فعالیت دارم.
 
او که خدمت به مردم را وظیفه شرعی خود می‌داند، تشریح می‌کند: اگر من توانایی خدمت  به جامعه و مردم خود را دارم، پس تمام تلاش خود را می‌کنم تا باری را از دوش همشهریان و هموطنان خود بردارم و این محبت الهی را افتخاری برای خود می‌دانم.
 
گفتگو با یک بانوی محجبه و موفق در عرصه شهرداری و زنی که در بالاترین مقام شهرداری ایستاده است قطعا غرور و انگیزه مضاعفی را به زنان محجبه سرزمین خواهد داد و به امید موفقیت تمام بانوان توانا و محجبه ایرانی در تمام عرصه‌ها.
 
 انتهای خبر/ تاج‌الدینی

منبع: بوتیانیوز




بانوان توانایی بی‌نظیری در عرصه مدیریت‌ شهری دارند

منبع:آرمـان
? بانوان توانایی بی‌نظیری در عرصه مدیریت‌ شهری دارند