باند ٧ نفره سارقان مامور نما در کرمان دستگیر شدند

کرمان_دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان از دستگیری ٧ نفر مامور نما در حوزه سرقت فرا استانی درکرمان خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، صبح شنبه یازدهم فروردین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان فرا استانی و سرکردگان یک باند با ۵ فقره سرقت در استان کرمان گفت: باند سرقت متلاشی شده […]

کرمان_دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان از دستگیری ٧ نفر مامور نما در حوزه سرقت فرا استانی درکرمان خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، صبح شنبه یازدهم فروردین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان فرا استانی و سرکردگان یک باند با ۵ فقره سرقت در استان کرمان گفت: باند سرقت متلاشی شده در کرمان شامل ٧ عضو است که در این خصوص، دو دستگاه خودرو نیز توقیف و در بازرسی از خودروی سارقین مقدار زیادی طلاجات و وجه نقد مسروقه کشف شده است.

وی افزود: سارقان این باند تا کنون به ۵ فقره سرقت اعتراف داشته‌اند و اموال مسروقه کشف و سایر تحقیقات جهت کشف حداکثری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: باند سرقت پنج نفره ای که در استان کرمان با تلاش‌های پلیس آگاهی کشف و منهدم شد شامل سارقان فرا استانی است که تاکنون به انجام ۵ فقره سرقت به عنف در کرمان، سمنان، سبزوار، زرند، رفسنجان و سایر شهرها اعتراف کرده‌اند.

بخشی، با بیان اینکه برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد، اظهار داشت: این افراد با معرفی خود به عنوان مأمور و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.

دادستان کرمان با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت در این استان ادامه دارد افزود: مردم در مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را به مراجع انتظامی اعلام نمایند.

کد خبر ۶۰۶۵۳۲۲




باند ٧ نفره سارقان مامور نما در کرمان دستگیر شدند

منبع: مــهر
? باند ٧ نفره سارقان مامور نما در کرمان دستگیر شدند