باند سرقت احشام در فهرج منهدم شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از انهدام یک باند چهار نفره سرقت احشام با کشف ۱۰ فقره سرقت دام سبک در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رفیع آبادی افزود: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام طی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از انهدام یک باند چهار نفره سرقت احشام با کشف ۱۰ فقره سرقت دام سبک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رفیع آبادی افزود: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام طی اواخر شهریور و مهرماه سال جاری در چند منطقه روستایی اطراف شهرستان فهرج موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه سه متهم دخیل در این سرقت ها را شناسایی و ۲ تن از آنان را به همراه یک مالخر طی چند عملیات جداگانه هنگام تردد در سطح شهر فهرج و یک نفر را در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ رفیع آبادی خاطرنشان کرد: این متهمان در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به ۱۰ مورد سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کردند که در این رابطه ۱۱ راس گوسفند سرقتی نیز کشف شد.

وی در پایان به دامداران بزرگ و دامداران ساکن مناطق روستائی توصیه کرد: به موارد امنیتی لازم در مکان نگهداری احشام خود توجه و تردد افراد مشکوک را به  پلیس اعلام کنند.   




باند سرقت احشام در فهرج منهدم شد

منبع:ایرنـا
? باند سرقت احشام در فهرج منهدم شد