باند سارقان احشام در انار متلاشی شد

فرمانده انتظامی انار گفت: باند ۴ نفره سرقت که اقدام به سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند در شهرستان انار کرده بود، دستگیر شدند. سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی سرقت‌های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی شهرستان انار، موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴ […]

فرمانده انتظامی انار گفت: باند ۴ نفره سرقت که اقدام به سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند در شهرستان انار کرده بود، دستگیر شدند.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی سرقت‌های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی شهرستان انار، موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴ نفره سارق احشام شدند.

او می گوید: ماموران با انجام اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی موفق شدند در چند عملیات سریع و غافلگیرانه، اعضای این باند را که ۲ نفر مالخر و ۲نفر سارق بودند، دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان انار در تحقیقات تخصصی انجام شده، متهمان به بزه‌های انتسابی،  ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

او گفت: از متهمان که همگی غیربومی بودند، یک دستگاه کامیون سرقتی و تعداد زیادی احشام کشف و  به مالباختگان تحویل داده شد. 

سرهنگ خلیلی نژاد می گوید: سارقان به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

او ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس گفت: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی، فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار می گوید: از دامداران و صاحبان احشام می خواهیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فت فتو کرمان کرمان




باند سارقان احشام در انار متلاشی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? باند سارقان احشام در انار متلاشی شد