«بافت» میزبان جشنواره موسیقی نواحی کشور خواهد بود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت گفت: جشنواره موسیقی نواحی از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در پارک ساحلی شهر بافت برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از بافت، پروانه دهقانی‌فر رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد شهرستان بافت امروز در جلسه هماهنگی جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان با اشاره به فواید موسیقی نواحی اظهار […]


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت گفت: جشنواره موسیقی نواحی از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در پارک ساحلی شهر بافت برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از بافت، پروانه دهقانی‌فر رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد شهرستان بافت امروز در جلسه هماهنگی جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان با اشاره به فواید موسیقی نواحی اظهار داشت: برای ایجاد نشاط و شادابی از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه جشنواره موسیقی نواحی استان کرمان در پارک ساحلی شهر بافت برگزار خواهد شد.

 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت نیز گفت: موسیقی نواحی یک رویداد کشوری‌ست که در کرمان و بافت برگزار می‌شود و فرهنگ هم باید ساخته شود.

وی با بیان اینکه برای شناسایی شهرستان بافت نمایشگاهی در حاشیه این جشنواره برپا شود، گفت: موسیقی نواحی موجب ایجاد شادی و نشاط در مردم می‌شود و برای این جشنواره باید اطلاع‌رسانی شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





«بافت» میزبان جشنواره موسیقی نواحی کشور خواهد بود

منبع: فــارس
? «بافت» میزبان جشنواره موسیقی نواحی کشور خواهد بود