باغ‌موزه فرش کرمان در سفر وزیر صمت تعیین تکلیف می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان از سفر وزیر صمت در روزهای هشتم و نهم آذرماه جاری به استان کرمان با هدف افتتاح چند پروژه و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی،معدنی و صنفی خبر داد. مهدی حسینی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های وزیر صمت در این سفر گفت:«با توجه به سیاست وزارت […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان از سفر وزیر صمت در روزهای هشتم و نهم آذرماه جاری به استان کرمان با هدف افتتاح چند پروژه و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی،معدنی و صنفی خبر داد.

مهدی حسینی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های وزیر صمت در این سفر گفت:«با توجه به سیاست وزارت صمت در زمینۀ تولید خودروهای برقی فردا هشتم آذرماه،خط تولید خودروی برقی در مجموعۀ کرمان‌موتور در بم افتتاح می‌شود».

وی ادامه داد:«فردا در شهرستان زرند نیز طرح دانش‌بنیان فرآوری و بهره‌وری تولید کنسانتره آهن افتتاح خواهد شد که این مجموعه با استفاده از باطله‌های کنسانتره،مجدد کنسانتره تولید می‌کند».

حسینی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های روز دوم سفر عباس علی‌آبادی اظهار کرد:«افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی مجموعۀ گل‌گهر در حوزۀ تولید اکسیژن و انرژی‌های پاک از برنامه‌های روز دوم سفر است و نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی نیز به بهره‌برداری می‌رسد».

وی ادامه داد:«همچنین وزیر صمت نشستی با فعالان صنعتی و معدنی خواهد داشت و ضمن بازدید از باغ‌موزه فرش کرمان،تعیین تکلیف آن در دستور کار قرار دارد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،حسینی‌نژاد افزود:«حجم پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان بیشتر است اما به دلیل بُعد مسافت و مشغلۀ کاری وزیر صمت،نتوانستیم همۀ آن‌ها را در این سفر لحاظ کنیم و در سفرهای بعدی حتماً در برنامه قرار خواهند گرفت». /پ




باغ‌موزه فرش کرمان در سفر وزیر صمت تعیین تکلیف می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

باغ‌موزه فرش کرمان در سفر وزیر صمت تعیین تکلیف می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی