بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان

کرمان_ مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها وروستاهای استان کرمان بازسازی شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۲۰۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی در بخش شهری و ۱۲۳ کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در بخش روستایی […]

کرمان_ مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها وروستاهای استان کرمان بازسازی شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۲۰۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی در بخش شهری و ۱۲۳ کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در بخش روستایی در استان کرمان به منظور ارائه خدمت رسانی مطلوب‌تر به مشترکین توسعه یافت.

عبدیان، جلوگیری از هدررفت آب را از مهمترین برنامه‌های این شرکت دانست و اظهار داشت: با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، یکی از اقداماتی که به صورت مداوم در دستور کار شرکت قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است و در همین راستا، طی مدت زمان مذکور ،۲۳۹ کیلومتر بازسازی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری و ۱۹۳ کیلومتر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال در بخش روستایی استان کرمان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا ی استان کرمان در ادامه گفت: عملکرد توسعه خطوط انتقال دربخش روستایی ۸۲ کیلومتر و دربخش شهری ۴۷ کیلومتر بوده است و در اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب شرب در شهرهای استان ۲۰ کیلومتر و درروستاها ۴۴ کیلومتر انجا شده است.

عبدیان، با تاکید بر مدیریت مصرف آب، تنها راه برای عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی دانست و با بیان اینکه در روزهای پایانی سال با افزایش مصرف آب مواجه می‌شویم، از شهروندان خواست مصرف بهینه آب را در همه فصول سال به ویژه روزهای پایانی سال مد نظر قرار دهند.

کد خبر ۶۰۵۶۵۸۰




بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان

منبع: مــهر
? بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان