بازسازی واقعه غدیر خم در دارالصابرین شهرستان بم

همزمان با شب عید سعید غدیر خم، برنامه‌های متنوعی در دارالصابرین شهرستان بم به همت خادمیاران رضوی برگزار شد. محمود مهدوی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بم با تبریک عید سعید غدیر گفت: این مراسم تبلیغی، مذهبی برای اولین بار با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه، مسئولین شهرستان و اجتماع ۳هزار نفری […]

همزمان با شب عید سعید غدیر خم، برنامه‌های متنوعی در دارالصابرین شهرستان بم به همت خادمیاران رضوی برگزار شد.

محمود مهدوی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بم با تبریک عید سعید غدیر گفت: این مراسم تبلیغی، مذهبی برای اولین بار با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه، مسئولین شهرستان و اجتماع ۳هزار نفری مردم ولایتدمدار شهرستان بم در محل بوستان ۲۲بهمن این شهر برگزار شد.

به گفته مهدوی، آیین بازسازی واقعه غدیر در راستای ترویج فرهنگ علوی و شیعی با حضور هنرمندان گروه تعزیه خوانی خادمیاران رضوی شهرستان برگزار شد.

او می‌گوید: در این آیین بازسازی واقعه غدیر آخرین حج پیامبر (ص) و معرفی حضرت علی (ع) به عنوان وصی و جانشین آن حضرت در محل غدیر خم توسط ذاکران تعزیه خوان به نمایش گذاشته شد.

مهدوی گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم در شب عید با حضور خادمیاران رضوی و جمعیت بالغ بر ۳هزار نفر برگزار شد.

به گفته او، این جشن همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی و همچنین برنامه‌های شاد توسط هنرمندان طنزپرداز استان برگزار و در پایان نیز با طرح اطعام غدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بم عاشقان و محبین اهل بیت علیهم السلام مهمان خوان و سفره علوی بودند.

فت فتو کرمان کرمان




بازسازی واقعه غدیر خم در دارالصابرین شهرستان بم

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بازسازی واقعه غدیر خم در دارالصابرین شهرستان بم