بازسازی محور شهداد – نهبندان پس از ۳ سال آغاز شد

گروه استان‌ها – آئین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی محور شهداد – نهبندان پس از گذشت بیش از سه سال از تخریب آن آغاز شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی محور شهداد – نهبندان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ […]

گروه استان‌ها – آئین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی محور شهداد – نهبندان پس از گذشت بیش از سه سال از تخریب آن آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی محور شهداد – نهبندان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بیرجند در مجلس، آیت‌الهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولان استانی و محلی  برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی با بیان اینکه این جاده یکی از محورهای استراتژیک و مهم کشور است اظهار داشت: استان کرمان استانی پهناور بوده و تقریباً یک پنجم وسعت این استان در کویر است.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت کویر بیان کرد: این منطقه ثبت جهانی شده و باید هر چه سریع‌تر بازسازی و بهسازی این محور به اتمام برسد.

احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه طول کل محور شهداد _ نهبندان ۲۷۵ کیلومتر بوده و در برنامه است که این پروژه ظرف ۴۰۰ روز به اتمام برسد اظهار داشت: حدود ۱۶۵ کیلومتر این محور در محدوده استان کرمان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ کیلومتر این محور در چهار فاز بهسازی و بازسازی می‌شود گفت: سیل ۲۷ فروردین سال ۹۸ حدود ۳۰ کیلومتر این جاده را تخریب کرده است.

طلسم چند ساله شکست/ محور نهبندان ـ شهداد به دستور وزیر راه بازسازی می‌شود
عملیات اجرایی ۲ قطعه اصلی جاده شهداد – نهبندان تا یک‌ماه آینده آغاز می‌شود
آخرین وضعیت محورهای استان کرمان| از مشکلات محور شهداد – نهبندان تا افزایش ۱۲۰ درصدی مسافرت‌های نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: این منطقه بدترین خاک دنیا از لحاظ ساخت و ساز را دارد، گرم‌ترین نقطه جهان  است و بدترین بافت خاک را دارد و آب آن بسیار شور است.

به گزارش تسنیم، حدود ۳۰ کیلومتر از محور شهداد – نهبندان در سیل ۲۷ فروردین‌ماه سال ۹۸، تخریب شد و امروز پس از گذشت بیش از سه سال، بازسازی و بهسازی این محور آغاز شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




بازسازی محور شهداد – نهبندان پس از ۳ سال آغاز شد

منبع: تسنــیم
? بازسازی محور شهداد – نهبندان پس از ۳ سال آغاز شد