بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ریفرال کرونای استان کرمان به روایت تصویر‌

گروه استان‌ها – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان افضلی‌پور کرمان به عنوان بیمارستان ریفرال کرونا در استان کرمان بازدید کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در سفر به کرمان از بیمارستان افضلی پور کرمان به عنوان […]

گروه استان‌ها – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان افضلی‌پور کرمان به عنوان بیمارستان ریفرال کرونا در استان کرمان بازدید کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در سفر به کرمان از بیمارستان افضلی پور کرمان به عنوان بیمارستان ریفرال کرونا در استان کرمان بازدید کرد.

در این بازدید وزیر بهداشت از  اورژانس،  بخش‌های عفونی و آی سی یو کرونا بازدید و  ضمن عیادت از بیماران بستری در این بخش‌ها با پرسنل بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وزیر بهداشت: به کوری آمریکا تحریم‌ها را شکست داده و کرونا را ریشه کن می‌کنیم
وزیر بهداشت: هیچ واکسن فایزری به کشور وارد نمی‌شود / واکسیناسیون کرونا به ۵۳ میلیون دوز رسید
وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان بازدید کرد + تصاویر

به گزارش تسنیم، در حال حاضر ۴۱۴ بیمار در بیمارستان افضلی‌پور کرمان بستری است که از این تعداد ۲۴۳ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا هستند.

لازم به ذکر است، در حال حاضر ۵۰۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری است که از این تعداد ۲۹۵ نفر بیمار مثبت قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان تحت درمان قرار دارند.

استان کرمان , کرونا , بیمارستان , استان کرمان , کرونا , بیمارستان , استان کرمان , کرونا , بیمارستان , استان کرمان , کرونا , بیمارستان , استان کرمان , کرونا , بیمارستان , استان کرمان , کرونا , بیمارستان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ش

 




بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ریفرال کرونای استان کرمان به روایت تصویر‌

منبع:تسنــیم
? بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ریفرال کرونای استان کرمان به روایت تصویر‌