بازدید دادستان عمومی و انقلاب زرند از کمپ ترک اعتیاد اختیاری

دادستان زرند در راستای صیانت از حقوق عامه به همراه تیمی از شبکه بهداشت، بهزیستی و نیروی انتظامی از مرکز کمپ ترک اعتیاد اختیاری بازدید نمودند. به گزارش فت فتو از کرمان،  بلوچ زاده دادستان عمومی وانقلاب زرند گفت: یکی از علل بسیاری از جرائم اعتیاد به مواد مخدر میباشدکه در جهت پیشگیری از وقوع جرائم باید به […]

دادستان زرند در راستای صیانت از حقوق عامه به همراه تیمی از شبکه بهداشت، بهزیستی و نیروی انتظامی از مرکز کمپ ترک اعتیاد اختیاری بازدید نمودند.

به گزارش فت فتو از کرمان،  بلوچ زاده دادستان عمومی وانقلاب زرند گفت: یکی از علل بسیاری از جرائم اعتیاد به مواد مخدر میباشدکه در جهت پیشگیری از وقوع جرائم باید به ترک اعتیاد جوانان کمک کنیم.

او گفت: با مراکزی که بدون مجوز رسمی و قانونی اقدام به ترک معتادان میکنند ضمن پلمپ محل با عوامل و متصدیان آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

بلوچ زاده گفت: مراکز ترک اعتیاد اختیاری باید توجه داشته باشند که هر گونه ضرب و جرح و توهین نسبت به مددجویان جرم و با عوامل و مسئول کمپ به شدت برخورد قانونی و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

او افزود: مراکز ترک اعتیاد حق ندارند از دوره اعلام شده مددجویان را به بهانه‌هایی از جمله عدم درمان کامل و به قصد گرفتن وجه بیشتر اقدام به نگهداری آن‌ها بیش از مدت مورد نیاز کنند.

او تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و نداشتن مکان برای معتادان که شب‌ها و روز‌ها استراحت کنند و از طرفی درخواست مردمی و مناسب نبودن برای شهرستان که معتادان متجاهر در گوشه و کنار شهرستان رها باشند طی این هفته و هفته آینده دستور داد ۳۰نفر از این افراد به کمپ ترک اعتیاد کرمان اعزام شوند.

دادستان پس از استماع وگفتگو با مددجویان بیان داشت از معتادانی که از اعتیاد رهایی یافته اند به نحو شایسته تجلیل و جشن رهایی برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد که جهت کار و اشتغال به مراکز و نهاد‌ها و کارگا‌ها و کارخانجات معرفی شوند.

انتهای پیام/س




بازدید دادستان عمومی و انقلاب زرند از کمپ ترک اعتیاد اختیاری

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بازدید دادستان عمومی و انقلاب زرند از کمپ ترک اعتیاد اختیاری