بازدید از موزه‌های کرمان فردا برای دختران رایگان است

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، بازدید از موزه‌های استان کرمان برای دختران رایگان است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، معاون میراث ‌فرهنگی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: بازدید موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برای دختران […]


همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، بازدید از موزه‌های استان کرمان برای دختران رایگان است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، معاون میراث ‌فرهنگی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: بازدید موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برای دختران رایگان است.

 مجتبی شفیعی اظهار کرد: دختران کرمانی می‌توانند با ارائه کارت شناسایی از تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان دیدن کنند.

معاون میراث ‌فرهنگی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری، صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ۲۰ موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و خصوصی است، تاکید کرد: از علاقه‌مندان درخواست می‌شود از فرصت به‌وجود آمده برای دیدن موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان استفاده کنند.

 شفیعی با اشاره به اینکه در هفته میراث‌ فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان هم می‌توانند به مدت یک هفته از موزه‌های استان کرمان بازدید کنند، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۹ به‌صورت یکسره است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بازدید از موزه‌های کرمان فردا برای دختران رایگان است

منبع: فــارس
? بازدید از موزه‌های کرمان فردا برای دختران رایگان است