بازداشت متعرضان به ماموران فراجا در فهرج

دو نفر از متمردین و متعرضان به ماموران فراجا در فهرج که یکی از آنان قصد خلع سلاح مامور فراجا را داشت ؛ بازداشت شدند. به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در این باره افزود: ماموران فراجا در اجرای یک حکم قضایی نیابتی از شهرستان ریگان، با مراجعه به منزل […]

دو نفر از متمردین و متعرضان به ماموران فراجا در فهرج که یکی از آنان قصد خلع سلاح مامور فراجا را داشت ؛ بازداشت شدند.

به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در این باره افزود: ماموران فراجا در اجرای یک حکم قضایی نیابتی از شهرستان ریگان، با مراجعه به منزل متهم مربوط به منظور توقیف و انتقال خودرو متهم، با امتناع، اعتراض و تمرد متهمان روبه رو شدند و در پی این ماجرا یکی از افراد قصد خلع سلاح مامور انتظامی را داشته است.

 

بهجتی ادامه داد:متهم قصد جلوگیری از انتقال خودرو به پارکینگ و فرار با خودرو به شهرستان های همجوار را داشته ودر این راستا ضمن تمرد از دستور ماموران، یکی از ماموران انتظامی را تا مسیری با خود برده و باعث مجروحیت یکی از ماموران انتظامی حاضر در صحنه نیز شده است.

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج تصریح کرد: در نهایت ماموران فراجا در  عملیاتی تعقیب و گریز  این خودرو  را متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.

بهجتی  ازصدور دستور توقیف این خودرو در پرونده ای با موضوع محکومیت مالی خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به لزوم برخورد قاطعانه با متعرضان به ماموران فراجا ۲ نفر از متمردین و متعرضان به ماموران فراجا در شهرستان فهرج که حین انجام وظیفه بودند؛ بازداشت شدند.

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج تاکید کرد: دستگاه قضایی براساس قانون، همواره حامی و پشتیبان نیروهای تلاشگر فراجا در اجرای ماموریت های محوله خواهد بود و با معترضان  برخورد قانونی خواهد کرد.




بازداشت متعرضان به ماموران فراجا در فهرج

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازداشت متعرضان به ماموران فراجا در فهرج