ایران، با نجابت در حال تمدن سازی است/شبکه های اجتماعی، زمین بازی دشمن است

اسلام حاجب در جمع فعالین فضای مجازی شهرستان رودبارجنوب گفت: استعمار جدید در دنیا، استعمار فکر است و دشمن در صدد است که قدرت فکرکردن را از ما بگیرد و نرم افزارهایی چون تلگرام و شبکه های اجتماعی، زمین بازی دشمن هستند. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب؛ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج […]

اسلام حاجب در جمع فعالین فضای مجازی شهرستان رودبارجنوب گفت: استعمار جدید در دنیا، استعمار فکر است و دشمن در صدد است که قدرت فکرکردن را از ما بگیرد و نرم افزارهایی چون تلگرام و شبکه های اجتماعی، زمین بازی دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب؛ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب در جمع فعالان فضای مجازی این شهرستان گفت: اهميت کار در فضای مجازی به قدری مهم است که فرمانده معظم کل قوا لقب افسران جنگ نرم را به فعالان فضای مجازی داده اند.

 
وی با بيان اينکه فضای مجازی فقط نامش فضای مجازی است، اظهار کرد: اين فضا حقيقت زندگی ما و مخاطبان ما را در برگرفته است و عينی و واقعی است.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان رودبارجنوب  با بيان اينکه دشمن در جهت تفرقه افکنی و ايجاد شبه در مسايل سياسی و اجتماعی تبليغات گسترده‌ای را در فضای مجازی و رسانه‌ای شروع کرده است بیان کرد: بايد در مقابل شبه افکنی و دروغ پردازی دشمن در فضای مجازی و رسانه هوشيار بود چون دشمن در صدد ايجاد شکاف در بين جامعه است.
 
اسلام حاجب بر لزوم آموزش و فراگیری سواد رسانه ای تأکید کرد و افزود: آموزش سواد رسانه ای در سطح عمومی این است که یاد بگیریم چه محصولی خوب و چه محصولی بد است و در مرحله بعد، از محصول بد  استفاده نکنیم و از محصول خوب هم درست و به اندازه استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه تا زمانی که آمریکا محور شرارت است جنگ علیه حق و باطل وجود دارد، افزود: اخبار را از دشمن نگیریم،نه آمریکا،نه اروپا و نه سلطنت طلبان دلسوز مردم کشور ما نیستند و روز به روز بر کینه توزی افزوده می شود.
 
حاجب تصریح کرد: به طور قطع فضاهای مجازی به گونه ای جذاب طراحی شده اند که اگر از آن غافل شویم آسیب های زیادی فرا روی ما قرار خواهد گرفت و ما را احاطه خواهد کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب، فضای مجازی را زمین بازی دشمن خواند و خاطر نشان کرد: استعمار جدید در دنیا، استعمار فکر است و دشمن درصدد است که قدرت فکرکردن را از ما بگیرد و باید قبول کرد که نرم افزارهایی چون تلگرام،اینستاگرام و شبکه های اجتماعی زمین بازی دشمن هستند.
 
اسلام حاجب اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی حکمرانی می‌کند و باید مقابل حکومت، حکومت تشکیل داد، دشمن با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از شما بگیرد و شما را اسیر کند.
 
وی گفت: آنچه را که غرب با آن اقتصادش را آباد کرد،ایران نمی خواهد با آن اقتصادش آباد شود،ایران با نجابت در حال تمدن سازی است و این برای غرب سخت است و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ایرانی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: با وجود تحریم ها ایران در عرصه های بین المللی موفقیت های زیادی را کسب کرده است.
 
 
انتهای پیام/پ




ایران، با نجابت در حال تمدن سازی است/شبکه های اجتماعی، زمین بازی دشمن است

منبع:آرمـان
? ایران، با نجابت در حال تمدن سازی است/شبکه های اجتماعی، زمین بازی دشمن است