ایجاد جوی منفی علیه پزشکان / رقم‌های دریافتی واقعیت ندارد

رفسنجان – مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقم‌هایی که از دریافتی پزشکان بیان می‌شود را غیرواقعی اعلام کرد. به گزارش فت فتو، علیرضا رحیم نیا ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: برای بنده مایه افتخار است که در این شهر با این همه […]

رفسنجان – مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقم‌هایی که از دریافتی پزشکان بیان می‌شود را غیرواقعی اعلام کرد.

به گزارش فت فتو، علیرضا رحیم نیا ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: برای بنده مایه افتخار است که در این شهر با این همه خیر حضور پیدا کردم و تقریباً جایی نیست که خیران در آن مشارکت نداشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش هشت‌ساله اسماعیلی ندیمی در جایگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، افزود: ریاست دانشگاه مسئولیت بسیار بزرگی است و مسئولیت در حکومت اسلامی شوخی نیست و در برابر صندلی مدیریتی که روی آن نشستیم، باید پاسخگو باشیم.

رحیم نیا تصریح کرد: برای اینکه شهر بخواهد توسعه پیدا کند همکاری تمام ارکان شهر را لازم دارد. دانشگاه یک قسمت است و نمایندگان مجلس، فرمانداری، دادگستری، امام جمعه و… باید در یک راستا حرکت و همدیگر را حمایت کنند که توسعه صورت گیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: به نسبت کارهایی که انجام شده، رشته‌های تخصصی کم است و ضرورت دارد نیروهای تخصصی را جذب کرده و نگه دارید چراکه نیروی انسانی رکن است.

وی توصیه کرد: هیئت علمی جذب و نگهداری کنید که بتوانید حداقل دو رشته جراحی در رفسنجان که جایش خالی است، آموزش بدهید و داشته باشید.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به جوی منفی علیه پزشکان گفت: متأسفانه جوّ بدی بر علیه پزشکان در مملکت درست شده که بخش زیادی از آن غیرواقعی است، عددهایی در مورد دریافتی‌ها گفته می‌شود که وجود خارجی ندارد و همین عددها مایه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود.

رحیم نیا عنوان کرد: از نمایندگان درخواست دارم دریافتی‌های هیئت‌علمی را بپرسند. من استاد تمام هستم و آخرین کارانه‌ای که از بیمارستان گرفتم ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود. اکثر همکاران مانند من هستند، بنابراین مجلس کمک کنند این جو تعدیل شود.

کد خبر ۵۳۶۰۰۲۲




ایجاد جوی منفی علیه پزشکان / رقم‌های دریافتی واقعیت ندارد

منبع:مــهر
? ایجاد جوی منفی علیه پزشکان / رقم‌های دریافتی واقعیت ندارد