اگر رشادت‌های سپاه نبود، اروپا هم از گزند داعش در امان نمی‌ماند

فت فتو/کرمان فرماندار فهرج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اسطوره ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی ها و همدانی ها نبود، بدون تردید پلیدی های داعشی های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی […]

فت فتو/کرمان فرماندار فهرج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اسطوره ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی ها و همدانی ها نبود، بدون تردید پلیدی های داعشی های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی شک اروپا هم از این گزند در امان نمی ماند.

حسین سعیدنیا هشتم بهمن ماه در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه فهرج با اعلام حمایت از مجموعه سپاه پاسداران اظهار کرد: تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب و سپاه هستیم و مطمئنا اقدام نابخردانه پارلمان اروپا ذره ای از عشق و علاقه مردم به این نهاد مقدس را نمی کاهد.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی، تصریح کرد: تمام دنیا باید بدانند که با اینگونه اقدامات و تصمیمات، به جایگاه ارزنده و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نخواهد شد، چرا که سپاه حامی مستضعفین و مدافع مکتب اسلام ناب محمدی است.

سعیدنیا سردار شهید سلیمانی را اسطوره ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی ها و همدانی ها نبود، بدون تردید پلیدی های داعشی های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی شک اروپا هم از این گزند در امان نمی ماند.

به گفته سعید نیا؛ غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید.

فرماندار فهرج متذکر شد: برای نهادی که مهمترین دغدغه اش تأمین امنیت و آرامش انسان هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد و همین است که در خارج از مرزهای ایران، همواره به دنبال دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار مردم ایران و سایر مستضعفان جهان بوده و در بحث مبارزه با تروریست خود در صف اول قرار داشته و در مبارزه با تروریست‌های داعشی که خود آن‌ها در مکتب غربی‌ها پرورش‌یافته بود این موضوع را به مردم جهان ثابت کرد.

سعیدنیا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تاکنون نزد ملت ایران محبوب بوده است و این اقدام خبیثانه نمایندگان پارلمان اروپا، این سپاه مردمی را نزد ملت ایران محبوب‌تر کرد.

فرماندار فهرج با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحران‌های مختلف مانند سیل، زلزله و دوران کرونا به مردم گفت: سپاهیان و بسیجیان همواره خادم مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه هستند و این جایگاه نه با حرف بلکه با خدمت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات سپاه مردمی و با کمک مردم است، افزود: اگر به صورت بی طرفانه به فعالیت‌های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه مقاومت سپاه پاسداران نگاه شود به مردمی بودن آن پی برده می‌بریم.

این مسئول با تأکید بر توجه به وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در تلاش برای منزوی کردن نظام است اما سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیر نظامی می‌شود.

انتهای پیام




اگر رشادت‌های سپاه نبود، اروپا هم از گزند داعش در امان نمی‌ماند

منبع: ایـسنا
? اگر رشادت‌های سپاه نبود، اروپا هم از گزند داعش در امان نمی‌ماند