اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج برگزار شد

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛  اولین جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج در  با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه […]

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛  اولین جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج در  با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه و رئیس شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر، شعبانی فرماندار شهرستان، سرهنگ اسماعیلی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، راوند نماینده و مسئول حفاظت دادگستری و سایر  اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار شهرستان کهنوج در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های ستاد احیا امر به معروف گفت: رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه عمومی و همگانی است. 

وی افزود: همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن مصوبات این شورا جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.
علی شعبانی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بر همه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان کهنوج خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.  
حجت الاسلام نجنو در این جلسه گفت: تشکیل شورای امر به معروف و‌ نهی از منکر طبق قانون در تمامی ادارات لازم‌الاجراست.

امام جمعه کهنوج  افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، سازمان‌ها و‌ نهادها در موضوع عفاف و حجاب از ظرفیت حوزه علمیه برادران و خواهران به نحو مطلوب استفاده کنند.

 محمد اسماعیلی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج در این جلسه اظهار داشت: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند عزمی همگانی دانست و گفت: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان، تلاش‌ها باید مضاعف شود.
تاکید بر لزوم رعایت حجاب در ادارات، مراکز آموزشی، اماکن عمومی، واحدهای صنفی، تذکر مشفقانه با رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر مطابق با ضوابط حقوقی کشور از مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود که در خصوص آن تصمیم گیری شد.
انتهای پیام/




اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج برگزار شد

منبع:آرمـان
? اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهنوج برگزار شد