اولویت ما، مشارکت مردم در انتخابات است

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان گفت: اولویت ما در هر دو شورا، مشارکت مردم است و باید تمام تلاش را در این راه صرف کنیم زیرا مشارکت برای نظام مسئله مهمی است و خواست رهبری است. حجت الاسلام مهدی عربپور امروز هفتم اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: ما شورای اصولگرایی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان گفت: اولویت ما در هر دو شورا، مشارکت مردم است و باید تمام تلاش را در این راه صرف کنیم زیرا مشارکت برای نظام مسئله مهمی است و خواست رهبری است.

حجت الاسلام مهدی عربپور امروز هفتم اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: ما شورای اصولگرایی داشتیم که سال‌های سال طبق اساسنامه تا امروز فعالیت داشت و به عنوان شورای ولائی نیز در استان مطرح است.

وی افزود: این شورا برای انتخابات اقداماتی انجام و یک کارگروه سیاسی تشکیل داد و در پی آن براساس وظایف تصمیم گیری کرد.

عربپور بیان کرد: شورای ائتلاف نیز با مرکزیت تهران، در استان کرمان و شهرستان‌ها دفاتری دارد و به عنوان شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب(شانا) فعالیت دارد و برای اینکه بین شورای اصولگرایی و ائتلاف هماهنگی داشته باشیم، کارگروه سیاسی شورای اصولگرایی و انتخابات ائتلاف در استان کرمان یکی شد و بررسی کاندیداها را انجام دادند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اظهار کرد: اولویت ما در هر دو شورا، مشارکت مردم است و باید تمام تلاش را در این راه صرف کنیم زیرا مشارکت برای نظام مسئله مهمی است و خواست رهبری است و قطعا تقابل در برای دشمنانی است که با این نظام و ممکلت سر سازش ندارند.

وی افزود: بنای دشمنان برای انتخابات این است مشارکت کم باشد و می‌دانیم مردم ما به قدری فهیم و دانا و دشمن‌شناس هستند که حتما مشارکت جدی خواهند داشت و همه تشکل‌ها و شورای ائتلاف و اصولگرایان استان نیز بر این مسئله تاکید دارند که باید مشکلات بالا باشد.

عربپوردر ادامه تصریح کرد: استان کرمان ۱۰ کرسی در مجلس دارد و طبیعتا باید برای هر کرسی یک نفر معرفی شود و معرفی یک نفر به این معنی نیست که دیگران ناکارامد و ناسالم هستند، بلکه ملت باید به فرد اصلح رای بدهد و شناخت اصلح نیز از طریق تشکل‌ها و شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه برای انتخاب اصلح در شورای ائتلاف چهار گام و در شورای ولایی سه گام انجام شده و بعد از ارزیابی برنامه‌ها، با تشکیل مجمع، نامزدهای نهایی مشخص شدند.

وی در پایان با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان به ازای هر کرسی مچلس شورای اسلامی دو نفر به تهران معرفی کرده، گفت: در سه حوزه انتخابیه شورای اصولگرایی تفاوت نظر برای معرفی نامزدها با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی دارد که در این اختلاف، تکلیف را معلوم کرده‌ایم.

عربپور بیان کرد: شورای اصولگرایی استان به لحاظ تفاوتی که بین تصمیمات تهران و کرمان بوده، در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار حسین جلالی، در جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی و در حوزه انتخابیه کرمان و راور محمدمهدی زاهدی و محمدرضا باهنر را معرفی می‌کند.

انتهای پیام




اولویت ما، مشارکت مردم در انتخابات است

منبع: ایـسنا
? اولویت ما، مشارکت مردم در انتخابات است