اوج بحران کرونا در سیرجان/تخت خالی در بیمارستان‌ها نداریم

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: متأسفانه سیرجان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و می‌توان گفت در وضعیت بحرانی کرونا است و در بیمارستان‌ها تخت خالی نداریم. غلامرضا جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در سیرجان با بیان اینکه متأسفانه سیرجان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و می‌توان گفت در وضعیت […]


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: متأسفانه سیرجان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و می‌توان گفت در وضعیت بحرانی کرونا است و در بیمارستان‌ها تخت خالی نداریم.

غلامرضا جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در سیرجان با بیان اینکه متأسفانه سیرجان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و می‌توان گفت در وضعیت بحرانی کرونا است و در بیمارستان‌ها تخت خالی نداریم، اظهار داشت: بیماران حالا به صورت خانوادگی درگیر این بیماری شده‌اند و در این پیک ویروس مهاجم‌تر شده و سرایت بیشتری را دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ۲۷۰ بیمار کرونایی در سیرجان بستری هستند و بخش پذیرش کووید هم مردم در نوبت هستند، از مردم می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ضمن پرهیز از تجمعات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها با صابون از مهمترین اقدامات پیشگیرانه است.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان هم ضمن حضور در بیمارستان گفت: فقط با کمک مردم می‌توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم و ما همه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و اگر همکاری مردم و عادی‌انگاری نباشد وضعیت خوب خواهد شد .

وی در مورد وضعیت حوزه درمان و کادر درمان گفت: خستگی کادر درمان کار را برای ما دشوار کرده است اما مدافعان سلامت با وجود خستگی مشغول خدمت هستند و باید مردم این بیماری را جدی بگیرند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق




منبع:فــارس
? اوج بحران کرونا در سیرجان/تخت خالی در بیمارستان‌ها نداریم