اهدای ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از اهدا ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از اهدا ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: به همین منظور فرهنگ‌سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد استان کرمان قرار دارد.

او بابیان اینکه ۵۷۰ فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش هر فقره ۲۰ میلیون تومان تهیه و به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا می‌شود افزود: این تعداد فقره جهیزیه از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیران خریداری و تهیه‌شده است.

صادقی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۲هزارو۵۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند تصریح کرد: همراهی و مساعدت خیران و نیکوکاران برای تامین جهیزیه زوجین تحت حمایت این نهاد نقش مهمی در تأمین جهیزیه آن‌ها دارد لذا برای انجام هرچه بهتر این امر خیر تأکید بر همکاری خیران داریم.

او تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزارو۲۰۰ فقره جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.
انتهای پیام/ح




اهدای ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان کرمانی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? اهدای ۵۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان کرمانی