اهالی دهستان راویز رفسنجان آذر ماه سال بعد گازدار می شوند

کرمان-فت فتو-نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات طرح گازرسانی به ۴۵۰ خانوار دهستان راویز از توابع شهرستان رفسنجان انجام شده و عملیات اجرای طرح در آذر ماه امسال آغاز و در آذرماه سال آینده به اتمام می رسد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از دفتر نماینده، حجت […]

کرمان-فت فتو-نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات طرح گازرسانی به ۴۵۰ خانوار دهستان راویز از توابع شهرستان رفسنجان انجام شده و عملیات اجرای طرح در آذر ماه امسال آغاز و در آذرماه سال آینده به اتمام می رسد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از دفتر نماینده، حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص برخی مصوبات سفر چند روز قبل به این دهستان توضیح داد: دکل مخابرات راویز و دره‌کردی تا پایان شهریور امسال نصب می‌شود و تجهیزات آن پس از نصب دکل به آن اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: اختصاص۲.۳ میلیارد تومان جهت لایروبی ۲۰ رشته قنات توسط جهاد کشاورزی و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان جهت برق‌رسانی و تعویض تیرهای فرسوده با همکاری شوراها، دهیاری و اداره برق از مصوبات این سفر بود.

جلالی در خصوص طرح هادی گفت: طرح‌های هادی روستاهایی که مطالعه آن انجام شده هرچه زودتر ابلاغ شود و روستاهای فاقد دهیاری هم بررسی شوند و طبق قول مدیرکل بنیاد مسکن استان مشکل این روستاها حل خواهد شد.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به راویز از مسیر شهربابک مشاور طراحی در حال آماده‌سازی مناقصه است و ۲۸ تیرماه با حضور در منطقه طرح نهایی را اجرایی خواهد کرد و اوراف و دهوئیه هم جزو روستاهایی است که گازرسانی خواهند شد.

نماینده مجلس بیان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد یک باب مدرسه توسط اداره ورزش و جوانان تجهیز شود و خانه ورزش روستایی در منطقه راویز ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد یک حلقه چاه تا ۱۷ مردادماه امسال حفر و انتقال و ایستگاه پمپاژ تا پایان سال توسط شرکت آبفا اجرا شود و نیز مقرر شد از محل بنیاد برکت ۱۰۰ میلیون تومان جهت لایروبی قنات نیمجردوییه اختصاص یابد و جهت اشتغال در روستاهای استاهوییه و دره‌کردی هرکدام یک‌میلیارد تومان وام با کارمزد ۴ درصد تخصیص یافت.

دهستان راویز از توابع شهرستان رفسنجان و در ۷۵ کیلومتری این شهر قرار دارد که دارای هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در قالب ۴۵۰ خانوار است.

رفسنجان هم با جمعیت بالغ بر ۳۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




اهالی دهستان راویز رفسنجان آذر ماه سال بعد گازدار می شوند

منبع: ایرنـا
? اهالی دهستان راویز رفسنجان آذر ماه سال بعد گازدار می شوند