انهدام باند سارقان تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی نرماشیر گفت: باند سارقان تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر، متلاشی شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی《نذیر کرمان 》 به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی از انهدام باند سارقان تجهیزات برق رسانی، با ۱۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۶ سارق و یک مال‌خر در عملیات پلیس آگاهی […]

فرمانده نیروی انتظامی نرماشیر گفت: باند سارقان تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر، متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی《نذیر کرمان 》 به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی از انهدام باند سارقان تجهیزات برق رسانی، با ۱۳ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۶ سارق و یک مال‌خر در عملیات پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تجهیزات برق‌رسانی در سطح شهرستان و همچنین نگرانی شهروندان، بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار پليس آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی،  با انجام  پی‌جویی پلیسی و اطلاعاتی یکی از متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: ضمن بازجویی فنی از نامبرده، تعداد پنج نفر از هم‌دستانش و یک نفر مال‌خر که در این زمینه با متهم ردیف اول فعالیت داشته‌اند، معرفی، که ماموران طی عملیات‌های جداگانه آنها را  دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده بودند.

زیدآبادی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی، به ۱۳ فقره سرقت تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر معترف و متهمان ضمن تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی گرديدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان گفت: مشارکت شهروندان نسبت‌به گزارش موارد مشکوک و حساسیت بیشتر نسبت به قطعی برق خصوصا در شب ها، نقش به‌سزایی در پیشگیری از سرقت تجهیزات برق‌رسانی را دارد.

انتهای خبر/ برجی




انهدام باند سارقان تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر

منبع:آرمـان
? انهدام باند سارقان تجهیزات برق‌رسانی در نرماشیر