انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها مقتدر ایستاده است

موحد گفت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها، تحریم‌ها و ترورها، سرافراز و مقتدر در پرتو رهنمود‌های رهبری و با تاسی از مکتب سلیمانی ایستاده است. فت فتو کرمان –  یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی گفت: شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، این […]

موحد گفت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه ها، تحریم‌ها و ترورها، سرافراز و مقتدر در پرتو رهنمود‌های رهبری و با تاسی از مکتب سلیمانی ایستاده است.

فت فتو کرمان –  یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی گفت: شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، این حادثه‌ پیروزی انقلاب بود. (مقام معظم رهبری)

آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی جهانی و همه گیر را می‌توان در میان ملل آزادی خواه دنیا از یمن و عراق تا شمال آفریقا مشاهده کرد، انقلابی که پیام آن صلح و آزادی و حق انتخاب برای همگان بدون دخالت ابرقدرت‌ها بود.

بارزترین وجهه‌ انقلاب اسلامی، احیای حقوق بشری واقعی بود که فقط نامی از آن در پشت تریبون و رسانه‌های استکباری به گوش می‌خورد و در این رابطه باید توجه داشت که این انقلاب اسلامی بر همین مبنا توانست تحولی بزرگ در قرن بیستم را محقق سازد.

اهداف انقلاب اسلامی ایران، توسط خمینی کبیر همواره به گوش ملت و جهانیان رسیده است و می‌توان خلاصه‌ی آن‌ها را در این کلام حضرت امام درک کرد که فرموده است شما‌ ای مستضعفان جهان و‌ ای کشور‌های اسلامی و مسلمانان جهان به پا خیزید و حق را با چنگ و دندان بگیرید و از هیاهوی تبلیغاتی ابرقدرت‌ها و عمال سرسپرده آنان نترسید و حکام جنایتکار که دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزیز تسلیم می‌کنند از کشور خود برانید و خود و طبقات خدمتگزار متعهد، زمام امور را به دست گیرید و همه در زیر پرچم پرافتخار اسلام و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخیزید و به سوی یک دولت اسلامی یا جمهوری‌های آزاد و مستقل به پیش روید که با تحقق آن، همه مستکبران جهان را به جای خود خواهید نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهید رساند. به امید آن روز که خداوند تعالی وعده فرموده است.

امروز انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی توطئه ها، تحریم‌ها و ترورها، سرافراز و مقتدر ایستاده و در پرتوی رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با تاسی به مکتب فرزندان دلاور خود از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رود تا به انقلاب جهانی امام عصر (عج) پیوند بخورد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه مردم سختکوش، شریف و شهید پرور استان کرمان بالاخص کارکنان شریف دادگستری کل استان کرمان که در همه فراز و فرود‌های ۴۳ سال گذشته پشتیبان نظام و انقلاب بوده و برای اعتلای آن کوشیده اند، از همگان دعوت می‌نمایم در اهتمامی عام نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن‌ها و آیین‌های مناسبتی این ایام سرنوشت ساز با تمتع از رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری فرمایید.

یدالله موحد
رییس کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/ی




انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها مقتدر ایستاده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها مقتدر ایستاده است