انعکاس اخبار درست و بصیرت افزایی، موثرترین سلاح مقابله با دشمن

در همایشی با حضور مسئولان روابط عمومی و تبلیغات رده های سپاه ثارالله،شیوه های نوین اطلاع رسانی و مقابله با جنگ نرم،به صورت کارگاهی برگزارشد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان در این مراسم ترویج مکتب حاج قاسم را یکی از اهداف روابط عمومی و اطلاع رسانی دانست.      […]

در همایشی با حضور مسئولان روابط عمومی و تبلیغات رده های سپاه ثارالله،شیوه های نوین اطلاع رسانی و مقابله با جنگ نرم،به صورت کارگاهی برگزارشد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان در این مراسم ترویج مکتب حاج قاسم را یکی از اهداف روابط عمومی و اطلاع رسانی دانست. 

 

 

سردار نظری القا جنگ روانی در جریان کرونا و جنگ اقتصادی  را از اهداف شکست خورده  دشمن طی سالهای اخیر برشمرد و گفت؛ دشمن همواره جنگ روانی را در دستور کار داشته و همواره شکست خورده است.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان  هم با اشاره به فعالیت بیش از ۲۹۰ شبکه تلویزیونی معاندگفت: این رسانه ها نمیخواهند اقتدار و دستاوردهای نظام منعکس شود همچنانکه یکی از برجسته ترین دستاورهای اخیر کشور یعنی دستیابی به موشک هایپرسونیک را یا سانسور کردند یا کم اهمیت جلوه دادند.
آقای علیرمضانی افزود: دشمن میخواهد ارزشهای دین و انقلاب را پایمال کند بنابراین وظایف بسیجیان درجهاد تبیین و خنثی سازی توطئه دشمنان دوچندان میشود.  
حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  نیز گفت در برابر دشمنی که همه گزینه های روی میز را کنار گذاشته و سلاح تبلیغات را در دست گرفته، ارسال اخبار درست و فعالیت دقیق در راستای بصیرت افزایی، موثرترین سلاح است. 
 در این همایش از برخی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی  سپاه ثارالله تجلیل شد.

 




انعکاس اخبار درست و بصیرت افزایی، موثرترین سلاح مقابله با دشمن

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? انعکاس اخبار درست و بصیرت افزایی، موثرترین سلاح مقابله با دشمن