انجام مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: طرح جامع ترافیکی شهر کرمان طرح دارای مراحل مختلفی است و گام اول این طرح که مطالعات اولیه بوده اخیرا انجام شده و اکنون در گام دوم یعنی آماربرداری و جمع‌آوری اطلاعات هستیم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود صفارزاده ظهر امروز در نشست خبری با موضوع مطالعات پژوهشی […]


استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: طرح جامع ترافیکی شهر کرمان طرح دارای مراحل مختلفی است و گام اول این طرح که مطالعات اولیه بوده اخیرا انجام شده و اکنون در گام دوم یعنی آماربرداری و جمع‌آوری اطلاعات هستیم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود صفارزاده ظهر امروز در نشست خبری با موضوع مطالعات پژوهشی جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان، که در سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری برگزار شد، در خصوص طرح جامع ترافیک اظهار کرد: این طرح دارای مراحل مختلفی است و گام اول این طرح که مطالعات اولیه بوده اخیرا انجام شده و اکنون در گام دوم یعنی آماربرداری و جمع‌آوری اطلاعات هستیم.

 وی ادامه داد: در گام‌های بعدی نیز طراحی سناریو و راهکارهایی است که به جدیت پیگیر هستیم تا آخر سال بتوانیم به مدل‌های اولیه و سناریوها برسیم.

 استاد دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ضمانت اجرایی طرح افزود: ضمانت اجرایی طرح جامع ترافیکی شهر کرمان شامل قانون و قدرت سیاسی تصمیم گیرند‌گان است.

 صفارزاده در خصوص مبنای الگوسازی طرح جامع ترافیکی خاطر نشان کرد: مبنای ما الگو رفتار سفر شهروندان است و مطالعات دقیق و اصولی در این حوزه صورت گرفته تا یک طرح اصولی و کامل و جامع نهایی شود.

 وی به نقش شهروندان نیز اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم در این انجام این طرح اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان کمک گرفته‌ایم و در همین راستا با آموزش و پروش جلسات متعددی برگزار کردیم.

 وحید خلیفه، مدیرعامل سازمان ترافیک با تاکید بر کیفیت انجام طرح اذعان کرد: نحوه انجام درست طرح برای ما بسیار حائز اهمیت است و به‌دنبال فعالیت‌های نمایشی نیستیم و به همین دلیل این طرح تا به امروز به طول انجامیده است.

 وی با تاکید بر نتایج بلند مدت این طرح ادامه داد: نتایج طرح جامع ترافیکی شهر کرمان تا حداقل ۱۰ سال و حداکثر ۳۰ سال آینده و ادوار بعدی شورای شهر و شهرداری ادامه خواهد داشت و نمونه موفق اجرای این طرح را در کلان شهر اصفهان نیز داشته‌ایم.

پایان پیام/۸۰۰۶۶/ب





انجام مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان

منبع: فــارس
? انجام مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان