انتقال آب حق مردم انار است

امام جمعه انار گفت: درخواست مردم شهرستان انار از وزارت نیرو این است که ازآب انتقالی از داخل این شهرستان ، آب شرب و کشاورزی این منطقه تامین شود. حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز عید فطرگفت: ماه رمضان ماه تمرین تقوا و پرهیزکاری بود و انشا الله در بقیه ماه‌های سال از برکات این ماه […]

امام جمعه انار گفت: درخواست مردم شهرستان انار از وزارت نیرو این است که ازآب انتقالی از داخل این شهرستان ، آب شرب و کشاورزی این منطقه تامین شود.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز عید فطرگفت: ماه رمضان ماه تمرین تقوا و پرهیزکاری بود و انشا الله در بقیه ماه‌های سال از برکات این ماه همچنان بهره‌مند باشیم.

او می گوید: همچنان با مساجد و نماز‌های جماعت در ارتباط باشید و تلاوت قرآن را فراموش نکنید.

حجت الاسلام منتظری می گوید: شهرستان انار در برنامه‌های دینی و قرآنی در استان کرمان نمونه است و گواه آن صد‌ها حافظ چند جزء و صد و سی حافظ کل قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام منتظری به آسیب‌های فضا‌های مجازی و رسانه‌های بیگانگان اشاره کرد و گفت:تمام رسانه‌های غربی و فضا‌های مجازی در پی تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی هستند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: پوشش وحجاب برای زنان بزرگوار مصونیت است و برترین حجاب، پوشیدن چادر است که یادگار ارزشمند حضرت زهرا (س) می‌باشد.

حجت‌الاسلام منتظری به بحث بحران آب اشاره کرد و گفت:در سال جاری به‌علت عدم نزولات آسمانی و‌کمبود آب، نیاز به صرفه‌جویی بویژه در آب شرب می‌باشیم.

امام جمعه انار گفت: شهرستان انار ازنظرحفر چاه از مناطق ممنوعه‌ای است که با بحران بی‌آبی روبروست.

حجت الاسلام منتظری می گوید: حجت‌الاسلام منتظری با تشکر از شهرداران سابق و فعلی در اختصاص پارک بانوان به خانم‌ها گفت:از شهرداری شهرستان انار که پارکی را به‌عنوان ورزش بانوان اختصاص دادندتشکر و قدردانی می‌کنیم.

او گفت: بانوان محترمه نیاز به یک‌مکان امنی برای انواع ورزش‌ها بویژه دوچرخه سواری داشتند که الحمدلله این پارک برای آن‌ها مهیا شده‌است.

امام جمعه انار می گوید:با توجه به این‌که پارک بانوان محیط مناسبی برای ورزش خانم‌هاست دوچرخه‌سواری تعدادی از بانوان در ملأ عام زیبنده نیست.

فت فتو کرمان کرمان




انتقال آب حق مردم انار است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? انتقال آب حق مردم انار است