انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: بزرگترین مشکل منطقه نبود سیستم پایش تصویری است و تنها ۱۰ درصد از ۱۱۲ نقطه‌ای که برای نصب دوربین جانمایی شده، دوربین نصب شده است. به گزارش فت فتو از جیرفت، محمدرضا محمدرضایی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان به‌مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: متاسفانه بزرگترین مشکل در این منطقه […]


فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: بزرگترین مشکل منطقه نبود سیستم پایش تصویری است و تنها ۱۰ درصد از ۱۱۲ نقطه‌ای که برای نصب دوربین جانمایی شده، دوربین نصب شده است.

به گزارش فت فتو از جیرفت، محمدرضا محمدرضایی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان به‌مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: متاسفانه بزرگترین مشکل در این منطقه نبود سیستم پایش تصویری است که در سال‌های گذشته مورد توجه و دغدغه متولیان امر قرار نگرفته است و با توجه به اینکه ۱۱۲ نقطه در شهرستان جیرفت برای نصب دوربین جانمایی شده، اما تاکنون فقط ۱۰ درصد دوربین‌های نظارت تصویری در جیرفت نصب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از رشد ۶۵ درصدی کشفیات مواد مخدر و همچنین افزایش ۵۳ درصدی دستگیری سارقان مسلح در شهرستان جیرفت خبر داد.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت همکاران نیروی انتظامی کاهش ۲۴ درصدی تصادفات درون شهری را نسبت به یک سال گذشته داشتیم و سه‌هزار و ۵۳۴ خودرو که سبب ایجاد مشکل برای مردم می‌شدند، توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: وضعیت امنیتی در شهرستان  بسیار مطلوب است و در واقع می‌توان گفت که امنیت یک مساله جمعی است که نیازمند همراهی و همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این زمینه است.

وی افزود : متاسفانه در شهر جیرفت کمپ دولتی وجود ندارد و  آمادگی داریم تا در صورت ایجاد کمپ دولتی تمامی معتادان را طی ۴۸ ساعت تحویل کمپ دهیم و در واقع معتاد بیمار است و باید درمان شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: متاسفانه یک دوربین در محور  بلوک و میانچیل وجود ندارد و بیشترین جرایم شهرستان جیرفت در این مناطق رخ می‌دهد.

وی بیان داشت: در زمینه سرقت‌های مسلح ۷۰ درصد کاهش و در زمینه کشف سرقت‌های مسلح رشد چشمگیری داشتیم.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب





انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان

منبع:فــارس
? انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان