انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر در آستانه نهایی شدن است/ امام جمعه شهرستان بزودی معرفی می شود

حجت الاسلام علی حسنی در خصوص انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت: امام جمعه این شهرستان جمعه این هفته و یا جمعه هفته آینده معرفی خواهد شد. به گزارش فت فتو؛ چندی پیش این پایگاه خبری گزارشی را تحت عنوان «انتخاب امام جمعه برای شهرستان نرماشیر اولویت ماست/ انتخاب امام جمعه فرایندی طولانی است» را […]

حجت الاسلام علی حسنی در خصوص انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت: امام جمعه این شهرستان جمعه این هفته و یا جمعه هفته آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش فت فتو؛ چندی پیش این پایگاه خبری گزارشی را تحت عنوان «انتخاب امام جمعه برای شهرستان نرماشیر اولویت ماست/ انتخاب امام جمعه فرایندی طولانی است» را در خصوص عدم تعیین امام جمعه شهرستان نرماشیر منتشر کرد و  حجت الاسلام حسنی سعدی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در این باره گفته بود که انتخاب امام جمعه این شهرستان در اولویت کاری ماست اما فرآیند انتخاب طولانی است.

حال با گذشت شانزده روز از انتشار این خبر، حجت الاسلام علی حسنی سعدی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده به منظور انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر به فت فتو؛ گفت: امروز جلسه ای در تهران است که تصمیم نهایی گرفته می شود و حکم را صادر خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان خاطر نشان کرد: جمعه این هفته و یا جمعه هفته آینده معرفی امام جمعه شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م




انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر در آستانه نهایی شدن است/ امام جمعه شهرستان بزودی معرفی می شود

منبع:آرمـان
? انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر در آستانه نهایی شدن است/ امام جمعه شهرستان بزودی معرفی می شود