انتخابات پرشور، توطئه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با اعتقاد به این‌که انتخابات پرشور، توطئه‌های دشمن را ناکام می‌کند، گفت: انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هر دو از انتخابات مهم کشور است و به طور کلی انتخابات مظهر تبلور مردم سالاری دینی در کشور ما است. دکتر رضا رنجبرکریمی ظهر امروز دوم اسفندماه در جمع […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با اعتقاد به این‌که انتخابات پرشور، توطئه‌های دشمن را ناکام می‌کند، گفت: انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هر دو از انتخابات مهم کشور است و به طور کلی انتخابات مظهر تبلور مردم سالاری دینی در کشور ما است.

دکتر رضا رنجبرکریمی ظهر امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن از ماه‌ها قبل تمام هجمه و تبلیغات خودش را مبنی بر کاهش مشارکت شروع کرده که مردم را دلسرد کند تا در انتخابات شرکت نکنند، به این نکته پی می‌ببریم که انتخابات ۱۱ اسفند خیلی مهم است.

وی بیان کرد: برای اینکه دشمن را ناامید کنیم و توطئه‌هایی را که می‌خواهد در پی مشارکت کم به دنبال آن باشد ناکام بگذاریم لذا بر همه آحاد جامعه، دانشگاهیان و مردم فرض است که با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند و نقشه دشمن را برهم بزنند.

رنجبرکریمی با اشاره به اینکه اهمیت حضور مردم در انتخابات تاثیرگذاری در سرنوشت کشور و بسیار مهم است، تصریح کرد: به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که وظیفه قانون گذاری و نظارت قانون را برعهده دارد و هر چه مشارکت بالاتر باشد، باعث می‌شود افراد قوی‌تری به مجلس راه پیدا کنند و اقتدار و امنیت کشور بهتر حفظ شود.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان ادامه داد: اگر مشارکت ضعیف باشد باعث می‌شود دشمن در دشمنی خودش دلیرتر باشد زیرا مشارکت کم زمینه را برای ورود افراد ضعیف فراهم می‌کند و وقتی افراد ضعیف وارد مجلس شوند مسلما قوانینی که در مجلس به تصویب می‌رسد آن پختگی لازم را ندارد.

رنجبرکریمی شاخص‌های فرد اصلح را موارد گوناگونی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین شاخص‌ها تخصص است و کار را بایستی دست افراد کاردان سپرد یعنی انسان‌هایی که صاحب دانش هستند و تجربه لازم در خصوص قوانین مختلف کشور را دارند.

وی اضافه کرد: تعهد یکی دیگر از این شاخص‌هاست. انسان‌هایی که متعهد و وفادار به مبانی نظام اسلامی و قوانین بالادستی و قانون اساسی باشند و در بعد تخصص و تعهد انسان‌های سالمی باشند و آزمون خود را در دوره‌ها و مسئولیت‌های گذشته پس داده و صاحب تجربه‌های زیادی باشند. فرد اصلح باید شجاع، باصلابت، بصیر، مردمی و باتواضع باشد و وظیفه نمایندگی را بتواند به خوبی انجام دهد.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان دانشگاهیان را قشر فرهیخته جامعه خواند و گفت: حرف، کلام و منش آنها برای جامعه درس دارد و الهام بخش است به ویژه در بحث انتخابات نقش دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته بسیار مهم است پس انتظار می‌رود دانشگاهیان، دانشجویان و کسانی که با آنها ارتباط دارند و توده مردم را برای شرکت در انتخابات توصیه کنند.

انتهای پیام




انتخابات پرشور، توطئه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد

منبع: ایـسنا
? انتخابات پرشور، توطئه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد